Jeg kan ikke mærke min livmoder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.853 visninger
17 svar
0 synes godt om
22. november 2011

NJN

Jeg er i 13 uge(14uge) imorgen, og jeg kan ikke mærke min livmoder? Eller også er jeg bare ikke klar over det er den jeg mærker på.. 

Der står, at når man er så langt henne burde man kunne mærke den??  Men jeg kan ikke mærke noget?? 

Andre der heller aldrig har mærket deres?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2011

lycly

NJN skriver:

Jeg er i 13 uge(14uge) imorgen, og jeg kan ikke mærke min livmoder? Eller også er jeg bare ikke klar over det er den jeg mærker på.. 

Der står, at når man er så langt henne burde man kunne mærke den??  Men jeg kan ikke mærke noget?? 

Andre der heller aldrig har mærket deres?  

Det har jeg godt nok aldrig hørt om at man skulle kunne. Altså jo, jordemoderen mærker jo, men jeg har aldrig selv overvejet om jeg mon kunne mærke den. Har aldrig prøvet

Anmeld

22. november 2011

NJN

LunaLykke skriver:

Det har jeg godt nok aldrig hørt om at man skulle kunne. Altså jo, jordemoderen mærker jo, men jeg har aldrig selv overvejet om jeg mon kunne mærke den. Har aldrig prøvet

Prøv at gå ind under uge 14, så står det der.. Men okay, så er det nok ikke noget jeg burde kunne.

Hvornår kunne du mærke på maven den var gravid.. Altså hård og sådan noget?

Anmeld

22. november 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

jeg ville slet ikke turde selv at trykke så hårdt på maveområdet som jordemoderen gjorde uden opsyn og guiden fra jordemoderen...

ville være alt for nervøs for at trykke det forkerte sted og risikere at gøre skade på fosteret...

så nej har ikke prøvet at trykke og mærke min livmoder... har heller ikke lige set nogen steder at man skulle kunne det??? har ellers godt nok læst mange ting mens og inden jeg blev gravid XD

Anmeld

22. november 2011

lycly

NJN skriver:

Prøv at gå ind under uge 14, så står det der.. Men okay, så er det nok ikke noget jeg burde kunne.

Hvornår kunne du mærke på maven den var gravid.. Altså hård og sådan noget?

Ah ja okay, har jeg slet ikke læst

Åh, der gik rigtig lang tid. Tror faktisk først det var lige omkring MD-scanningen Man kunne jo intet ane på mig før omkring uge 25

Anmeld

22. november 2011

NJN

LunaLykke skriver:

Ah ja okay, har jeg slet ikke læst

Åh, der gik rigtig lang tid. Tror faktisk først det var lige omkring MD-scanningen Man kunne jo intet ane på mig før omkring uge 25

Man kan heller intet ane her!! Men forventede faktisk jeg ville kunne mærke det hvis jeg trykkede ind nederst på maven.. Tålmodigheden...... 

Anmeld

22. november 2011

lycly

NJN skriver:

Man kan heller intet ane her!! Men forventede faktisk jeg ville kunne mærke det hvis jeg trykkede ind nederst på maven.. Tålmodigheden...... 

Tålmodighed er en by i rusland når man er gravid! Et godt råd: Læs aldrig længere frem end den uge du er i. Det hjælper IKKE på tålmodigheden

Anmeld

22. november 2011

NJN

Wampires skriver:

jeg ville slet ikke turde selv at trykke så hårdt på maveområdet som jordemoderen gjorde uden opsyn og guiden fra jordemoderen...

ville være alt for nervøs for at trykke det forkerte sted og risikere at gøre skade på fosteret...

så nej har ikke prøvet at trykke og mærke min livmoder... har heller ikke lige set nogen steder at man skulle kunne det??? har ellers godt nok læst mange ting mens og inden jeg blev gravid XD

Der står denne sætning inde under uge 14 herinde: Din livmoder er nu på størrelse med en grapefrugt og kan nu tydeligt mærkes uden på maven.

Men er nu ikke bange for at trykke, den ligger jo trygt derinde.. Og jeg smadre jo ikke til i maven, men trykker lige så stille.  

Anmeld

22. november 2011

NJN

LunaLykke skriver:

Tålmodighed er en by i rusland når man er gravid! Et godt råd: Læs aldrig længere frem end den uge du er i. Det hjælper IKKE på tålmodigheden

ÅH nej.. Det er jeg allerede kommet til! Heheh

Anmeld

22. november 2011

lycly

NJN skriver:

ÅH nej.. Det er jeg allerede kommet til! Heheh

Haha så har du nok også fundet ud af at man kun bliver mindre tålmodig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.