nogle fra Nordjylland!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. november 2011

mulle85

Caracatita skriver:

Jeg er også fra Nørresundby. Jeg har 3 drenge på 6 år, 3 år og 9 mdr.
Nørresundby er et skønt sted - har som teenager boet ved McDonald's - nu bor jeg nede i Nørresundby.

jah det er et fint sted, ikke alt for stort plus det ligger tæt på aalborg

ser os frem til og flytte dertil

har du altid boet i nr sundby så?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2011

Tullebobs

Caracatita skriver:

Neeej....det kan da ikke passe! Så gammel er William da ikke blevet
Jeg synes, at han lige er kommet til verden. Men det er vist også længe siden, vi lige er løbet ind i hinanden.
På den anden side, så er min barsel snart slut....så tiden er nok bare løbet afsted...

Jeg forstår det heller ikke - han er SÅ stor - lige nu er det største dog hans temperament  Han er meget bevidst omkring, hvad han gerne vil, og hvad han bestemt ikke vil - og vi forstår ikke altid, så deraf følger indtil flere Maude tilfælde hver eneste dag

Det er altså også vildt, at du snart skal på arbejde igen, hvornår er det? Og hyggeligt at Valde nu er at finde børnehaven  Vi håber også, at William får en plads der, når tiden kommer (efter nytår - er det til næste år, at han skal i børnehave )

Anmeld

23. november 2011

Nitz - <3 David

Marita skriver:

Er han kommet? Hold da op, det var ikke helt efter planen. Tillykke med ham. Håber I har det godt

Ja moderkagen rev sig desværre løs.. Så han kom søndag d. 6 nov.. 10 uger før tid.. Men han er så sej.. Og klare det hele super godt.. Men vi skal nok være her til slut dec/start januar..

Anmeld

23. november 2011

Nitz - <3 David

mulle85 skriver:

det burde også gerne være noget man bare gør automatisk, men kan jo ske de ikke kan fordi de bange for og miste de små..

men det er jo super rart og få ros når det er og få at vide det man gør er det rigtige

Ja jeg tror også det er fordi nogle går helt i "baglås" fordi de er bange, eller ikke kan overskue alle de ting der sker så hurtigt..
Det hele er meget overvældende.. og svært at forstå.. man får ik den fødsel man havde drømt om. Ens guldklump ligger i en kuvøse, som man ik bare lige kan ta ham/hende ud at.. og der er læger og sygeplejersker over alt.. Og så er der familie og venner der bomber en med info, og spørgsmål.. Selvf. i en god mening.. men det kan man bare ik overskue i sådan en situation..

Anmeld

23. november 2011

mulle85

Nitz - <3 David skriver:

Ja jeg tror også det er fordi nogle går helt i "baglås" fordi de er bange, eller ikke kan overskue alle de ting der sker så hurtigt..
Det hele er meget overvældende.. og svært at forstå.. man får ik den fødsel man havde drømt om. Ens guldklump ligger i en kuvøse, som man ik bare lige kan ta ham/hende ud at.. og der er læger og sygeplejersker over alt.. Og så er der familie og venner der bomber en med info, og spørgsmål.. Selvf. i en god mening.. men det kan man bare ik overskue i sådan en situation..

det ku jeg sagtens forestille mig slet ikke var nemt i sådan en situation, man er jo nok en del sårbar når det er..

i glæder jer vel også meget til og kom hjem og få en hverdag med den bette?

Anmeld

23. november 2011

Nitz - <3 David

mulle85 skriver:

det ku jeg sagtens forestille mig slet ikke var nemt i sådan en situation, man er jo nok en del sårbar når det er..

i glæder jer vel også meget til og kom hjem og få en hverdag med den bette?

Ja det gør vi helt sikkert.. men jeg har efterhånden fundet ud af at det er bedre og gå og glæde sig til ting der er kortere tid væk.. Fx. skal vi til julefrokost i weekenden.. Eller, glæde sig til at se imorgen hvor meget han har taget på.. for hvis man hele tiden tænker på at man glæder sig til januar.. PUHA så er der lang tid til..
Men jo, jeg ser virkelig frem til den dag vi bare kan takke for et godt ophold.. Jeg blir ret misundelig når man ser nogle her oppe tjekke ud.. Men man må tage en dag af gangen.. Nu er der trods alt gået 2½ uge.. Ud af +/- 8-9 stykker..

Anmeld

23. november 2011

mulle85

Nitz - <3 David skriver:

Ja det gør vi helt sikkert.. men jeg har efterhånden fundet ud af at det er bedre og gå og glæde sig til ting der er kortere tid væk.. Fx. skal vi til julefrokost i weekenden.. Eller, glæde sig til at se imorgen hvor meget han har taget på.. for hvis man hele tiden tænker på at man glæder sig til januar.. PUHA så er der lang tid til..
Men jo, jeg ser virkelig frem til den dag vi bare kan takke for et godt ophold.. Jeg blir ret misundelig når man ser nogle her oppe tjekke ud.. Men man må tage en dag af gangen.. Nu er der trods alt gået 2½ uge.. Ud af +/- 8-9 stykker..

hvor ofte bliver han så vejet?

det har du ret i, i må jo få det bedste ud af og være der så i stedet for og hygge om ham så godt i kan

Anmeld

23. november 2011

Caracatita

mulle85 skriver:

jah det er et fint sted, ikke alt for stort plus det ligger tæt på aalborg

ser os frem til og flytte dertil

har du altid boet i nr sundby så?

Næsten.....jeg har boet i Aalborg et par år, da jeg flyttede hjemmefra - men så vendte jeg tilbage igen.

Anmeld

23. november 2011

mulle85

Caracatita skriver:

Næsten.....jeg har boet i Aalborg et par år, da jeg flyttede hjemmefra - men så vendte jeg tilbage igen.

det lyder fornuftigt

Anmeld

23. november 2011

Dut-ugle

Profilbillede for Dut-ugle

Jeg er fra Hobro

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.