Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ditte_Marie skriver: Ja - som overskriften siger... Hvor meget tog du på under hele din graviditet? Hvilken uge fødte du i? Hvor meget havde du tabt dig få dage efter fødslen? Jeg ved godt at der har været mange emner omkring vægt - men har ikke kunne finde nogen som omhandlede hele graviditeten.
Ja - som overskriften siger...
Jeg ved godt at der har været mange emner omkring vægt - men har ikke kunne finde nogen som omhandlede hele graviditeten.
Ca 8KG!!! Og det var enda kun min kone der var gravid!
og de 8 KG er der sku stadig...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Med den store tog jegb 5,7 kg på i alt, fødte i 36+1 og dagen efter var de kilo væk igen
Men nr. 2 som er i maven - det må tiden vise, er 31+4 i dag
- Jeg tog 7,5 kg på
- Fødte i uge 42
- Inden den første uge var omme havde jeg tabt mig det hele, og efter 4 uger havde jeg tabt mig 12,9 kg
CRS skriver: Ca 8KG!!! Og det var enda kun min kone der var gravid! og de 8 KG er der sku stadig...
Haha
Jeg tog 11 kilo på. Fødte i uge 39 og 14 dage efter havde jeg tabt 16 kilo. Jeg tog så små 4 kilo på igen. Men nu er jeg på normalen igen
schonert skriver: Hehe - jeg var viklig osse bare fuld af vand Han var ca 55 cm og var 3640 g
Hehe - jeg var viklig osse bare fuld af vand
Han var ca 55 cm og var 3640 g
Ammede du også ?
SilasMor skriver: Hvor meget tog du på under hele din graviditet? +10 kg Hvilken uge fødte du i? 40+2 Hvor meget havde du tabt dig få dage efter fødslen? havde tabt 12 kg to dage efter fødslen. Nu hvor jeg er gravid med lillesøster og er 29+3 henne har jeg tage 3,5 kg på ind til videre
wauw.. det er virkelig flot
Ditte_Marie skriver: Ammede du også ?
Ja det gjorde jeg - tror osse det hjælp meget med at komme af med det hele
Katte87 skriver: Jeg tog i alt 14 kg på Jeg fødte ved kejsersnit da jeg var 39+2. Jeg vejede mig ikke lige efter fødslen, men da jeg vejede mig 14 dage senere havde jeg tabt alle 14 kg En uges tid senere havde jeg tabt yderligere 4 kg!
Jeg tog i alt 14 kg på Jeg fødte ved kejsersnit da jeg var 39+2.
Jeg vejede mig ikke lige efter fødslen, men da jeg vejede mig 14 dage senere havde jeg tabt alle 14 kg En uges tid senere havde jeg tabt yderligere 4 kg!
Hvor lækkert
Camulla skriver: Jeg tog 21,4 kg. på og fødte 42+0. Blev gravid igen efter ca. 2 1/2 år og der manglede jeg stadig ca. 5 kg. Håber virkelig at jeg kommer ned på min startvægt efter denne her graviditet, men så skal der også smides ca. 30 kg. tror jeg. Ved jo ikke helt hvad jeg ender med at tage på, det er bare et ca. gæt...
Jeg tog 21,4 kg. på og fødte 42+0.
Blev gravid igen efter ca. 2 1/2 år og der manglede jeg stadig ca. 5 kg.
Håber virkelig at jeg kommer ned på min startvægt efter denne her graviditet, men så skal der også smides ca. 30 kg. tror jeg. Ved jo ikke helt hvad jeg ender med at tage på, det er bare et ca. gæt...
Jeg nærmer mig også de +20kg og det synes jeg bestemt ikke er sjovt..
Hvor meget har du taget på indtil videre?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128