Hvad sker der for mig og ÆL?!?!?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

288 visninger
2 svar
0 synes godt om
22. november 2011

FruHimmelblå

Sidste måned fik jeg den ONDESTE omgang influenza lige op til ÆL Og det hjalp tydeligvis ikke på at få en lille spire i maven

Nu har jeg så lige haft ÆL i søndags, fredag fik jeg konstateret blærebetændelse (IGEN) og mandag morgen vågner jeg så med ondt i halsen Idag er jeg FULDSTÆNDIG sat til i halsen, næsen løber, hovedet  gør ondt og jeg har det bare generelt rigtig skidt

Hvad sker der for mig og ÆL?!?!? Det kan jeg åbenbart ikke holde til

I forvejen er koncentration en by i Rusland i tiden efter ÆL, men når man så samtidig skal være syg Please sig at den DUMME eksamensopgave skriver sig selv

Bare lidt brok og ynk fra én, som kun synes det er rimeligt at hun med sygdom og eksamen oveni får de to streger d.4/12

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2011

eirene

FruHimmelblå skriver:

Sidste måned fik jeg den ONDESTE omgang influenza lige op til ÆL Og det hjalp tydeligvis ikke på at få en lille spire i maven

Nu har jeg så lige haft ÆL i søndags, fredag fik jeg konstateret blærebetændelse (IGEN) og mandag morgen vågner jeg så med ondt i halsen Idag er jeg FULDSTÆNDIG sat til i halsen, næsen løber, hovedet  gør ondt og jeg har det bare generelt rigtig skidt

Hvad sker der for mig og ÆL?!?!? Det kan jeg åbenbart ikke holde til

I forvejen er koncentration en by i Rusland i tiden efter ÆL, men når man så samtidig skal være syg Please sig at den DUMME eksamensopgave skriver sig selv

Bare lidt brok og ynk fra én, som kun synes det er rimeligt at hun med sygdom og eksamen oveni får de to streger d.4/12

Det lyder da helt vildt at du skal være så syg i forbindelse med ÆL. Så vi må da håbe du snart skal holde pause fra det...

Anmeld

23. november 2011

FruHimmelblå

Jeg tror nu bare, at jeg har været rigtig uheldig at blive syg lige omkring ÆL. Men en fæl omgagng influenza er ikke ligefrem med til at fremme sexlysten, desværre Men der skal jo i teorien kun én gang til, så

Men nu synes jeg også at jeg har været syg nok for det næste LANGE stykke tid Dog kunne jeg SAGTENS klare kvalmen, hvis det så bare var pga. en lille spire

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.