positiv graviditets test!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. november 2011

Anonym trådstarter

SB skriver:

Jeg stod med en test helt magen til i går- og i dag tester jeg helt negativ men krydser fingre for dig

Øv Iligemåde 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2011

Anonym trådstarter

litri skriver:

Vil os sige der er chance for den er falsk positiv
Hvis du kigger tilbage her eller googler det vil du finde mange der har prøvet det, inkl mig
Der er nogen hvor de kun blive falsk positive Hvis de er gravid, Men det er for tidligt.
Andre hvor de ikke Er gravide..
Jeg var selv ude for det tirsdag, onsdag og fredag i sidste uge.
Min mens er ikke kommet som ventet, og Har heller ikke testet siden.

der er ikke noget som hedder Falsk positiv, hvis den blir positiv og man får sin mens, er det højst sansyneligt at graviditeten er en SA, eller at ægget ikke har sat sig ordenligt fast, man kan ikke få en positiv test hvis man ikke Har hcg i kroppen... så spørgsmålet er jo bare om ægget sætter jeg ordenligt  

Anmeld

23. november 2011

Dansker I Holland

Der er ikke noget der hedder falsk positiv, men falsk negativ er muligt. 

Anmeld

23. november 2011

Dansker I Holland

Anonym skriver:

der er ikke noget som hedder Falsk positiv, hvis den blir positiv og man får sin mens, er det højst sansyneligt at graviditeten er en SA, eller at ægget ikke har sat sig ordenligt fast, man kan ikke få en positiv test hvis man ikke Har hcg i kroppen... så spørgsmålet er jo bare om ægget sætter jeg ordenligt  

Lige mine ord

Anmeld

23. november 2011

Anonym trådstarter

Dansker I Holland skriver:

Lige mine ord

Anmeld

23. november 2011

litri

Er ikke for at være en lyseslukker Jeg gør opmærksom på, kun fordi jeg læser om mange der oplever det.
Samt at der i brugsanvisningen på valmed test står at et negativ kan ændre sig efter tid. Se evt tråden den evige diskussion på side 2.
Jeg håber for dig at resultet passer.
Men når det er sagt så er du kun 3+0 og det er Så vidt jeg ved de færreste der har dannet nok hcg der.
Men ønsker da det bedste for dig

Anmeld

25. november 2011

Anonym trådstarter

update ! Fik min mens Igår aftes 

Anmeld

25. november 2011

Kløver

Anonym skriver:

Jeg vil råde til at tage en ny test. Man kan godt få et negativt resultat som ændres uden at være gravid. Men krydser for at der er en lille spire :-)

Anmeld

25. november 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

hej i skønne kvinder  

jeg har lige oplevet noget mærkeligt idag, sagen er den at jeg tog en test i formiddags ved 10:30 tiden... 

og grunden til jeg testede var fordi jeg har haft ondt i maven (mavekramper ) og kvalme de sidste 2 dage... 

imorges siger min kæreste så i telefonen, skat-prøv en test! og sagde jeg med det samme : nej fordi der er 7 dage til forventet mens endnu... 

men jeg tog den aligevel, og der kom ik nogen streg efter 5 minutter som jeg ved at der( skal, ) men jeg har lige kikket på den nu, og der er en meget fin lyserød streg som man kan se i udstrakt arm... kan det lade sig gøre nu hvor der er 6-7 dage til jeg forventer mens... 

vi har prøvet i 3 år snart , så det vil være for vildt, men tør sgu ikke glæde mig, vil blot høre jeres menning... ??!!  

Det der sker, når man kigger efter testtiden er udløbet er, at kemikalierne i testen kan gå i forbindelse med nogle andre stoffer i urinen og laver derved en falsk teststreg.
Så du skal ikke regne med den test du har taget.
Derimod florerer der en mavevirus i øjeblikket, der netop giver dårlig mave, som du bl.a. beskriver der.

Så test igen til tiden, og se om der er sket noget overbevisende og INDEN for testtiden til den tid.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.