8 dage :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

941 visninger
13 svar
0 synes godt om
22. november 2011

Melanie Bjerre

Så er der kun 8 dage til jeg skal teste, de dage går aaaaalt for langsomt....

Igår og idag har jeg haft en underlig stikken i underlivet, i perioder, altså, det er kommet og gået og kommet igen,, osv..

+ at (ja undskyld) mine brystvorter er begyndt at klø, hvad sker der lige??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Melanie-Marie92 skriver:

Igår og idag har jeg haft en underlig stikken i underlivet, i perioder, altså, det er kommet og gået og kommet igen,, osv..

Lad os bare sige at d. 30/11 er en genial dag. Du får en positiv test, og jeg føder . Har nemlig termin den dag, og en veninde hvis fødselsdag er samme dag - hvilket også gælder hendes søn. 

Jo jo, d. 30 er en god dag! 

Anmeld

22. november 2011

Melanie Bjerre

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Lad os bare sige at d. 30/11 er en genial dag. Du får en positiv test, og jeg føder . Har nemlig termin den dag, og en veninde hvis fødselsdag er samme dag - hvilket også gælder hendes søn. 

Jo jo, d. 30 er en god dag! 

uuuh, det lyder da som en rigtig god dag, så skal den da næsten være der

og tillykke med det, hvad bliver det?

Anmeld

22. november 2011

Melanie-Marie92 skriver:

uuuh, det lyder da som en rigtig god dag, så skal den da næsten være der

og tillykke med det, hvad bliver det?

Hehe, ja det synes jeg også. Krydser fingre for dig. 

Kønnet af hemmeligt, men bliver forhåbentlig snart afsløret. 

Anmeld

22. november 2011

Melanie Bjerre

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Hehe, ja det synes jeg også. Krydser fingre for dig. 

Kønnet af hemmeligt, men bliver forhåbentlig snart afsløret. 

Mange tak

iihj hvor spændende, men du ved det godt eller?

Anmeld

22. november 2011

Camillos

Melanie-Marie92 skriver:

det var da sjovt med klørende brystvorter haaha  Det har jeg så også fået for nyligt jeg skal teste om 5 dage  

Anmeld

22. november 2011

Amalie Laursen

Hej :-)Det kunne godt lyde som om at din krop er i gang med at klargøre sig selv hvad angår en lille en :-)Det med brystvoterne har jeg ikke selv været ude for, jeg har selv veer lige nu og glæder mig sådan til at mig og min kæreste har fået vores lille dreng eller pige :-DVi valgt ikke at blive fortalt om det er en dreng eller pige da det kunne være sjovt at få det som en overaskelse :-)

Anmeld

22. november 2011

Melanie-Marie92 skriver:

Mange tak

iihj hvor spændende, men du ved det godt eller?

Ja.  Manden ville gerne vide det. Jeg ville ikke. Så det er blevet lidt et frirum herinde, og at de jeg kender her, ikke ved det før bebs er kommet til verden. 

Anmeld

22. november 2011

eirene

Amalie Laursen skriver:

Hej :-)Det kunne godt lyde som om at din krop er i gang med at klargøre sig selv hvad angår en lille en :-)Det med brystvoterne har jeg ikke selv været ude for, jeg har selv veer lige nu og glæder mig sådan til at mig og min kæreste har fået vores lille dreng eller pige :-DVi valgt ikke at blive fortalt om det er en dreng eller pige da det kunne være sjovt at få det som en overaskelse :-)

Jeg er godt nok imponeret over at du  kan have veer og samtidig have overskud til at sidde her. De to gange jeg har haft har jeg ikke kunnet noget som helst omkring mig. Er du sikker på du har veer?

Anmeld

22. november 2011

Amalie Laursen

eirene skriver:

Jeg er godt nok imponeret over at du  kan have veer og samtidig have overskud til at sidde her. De to gange jeg har haft har jeg ikke kunnet noget som helst omkring mig. Er du sikker på du har veer?

Ja

Jeg er meget sikker på det, jeg arbejder selv som sygeplejerske dog på skadestuen.

Min far er kommet forbi med en varmepude og skal snart afsted, jeg kan dog godt mærke at de er begyndt at blive kraftigere nu.  av av, jeg glæder mig dog.

Mvh. Amalie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.