Nogen her der ikke vil vide kønnet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. november 2011

Koen.

Vi vil gerne vide kønnet, denne gang for fordi det ville være rart at vide om noget af prinsessens tøj kan bruges eller vi skal have helt ny garderobe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2011

DinNabo

grøn · ært skriver:

hihi - aij, altså! :-p
Leder efter julegaver (og fødselsdagsgaver går jeg ud fra? ) det var da helt vildt. Sådan noget kan jeg slet ikke - jeg elsker simpelthen spændingen ved at vente! I det mindste må du så være enormt god til at gemme gaver til andre mennesker, i det du ved hvor man leder ;-) hehe

Ja det er lidt slemt....jeg ved det godt. Og det værste er, at jeg elsker at overraske andre. Jeg kan bare ikke holde ud ikke at vide "alting"

Anmeld

24. november 2011

Miss Juul

grøn · ært skriver:

Jaaj, godt at høre der er andre der vil/kan vente :-p
Jeg elsker også overraskelser - og så det faktum, at jeg selv må finde ud af hvad kønnet er, frem for at en læge viser mig det på et sort/hvid scanningsapperat :-)

Jer der får kønnet at vide; er det simpelthen kun fordi I er aalt for spændte? Eller er der også noget praktisk ind over det? :-)

En blanding af at vi er super spændte og glæder os til at få afvide hvad det er for en lille en ve venter..

-Men også af praktiske årsager så vi bedre kan forberede os, så alle ting vi køber ikke kun skal være hvidt

Anmeld

25. november 2011

grøn · ært

Miss Juul skriver:

En blanding af at vi er super spændte og glæder os til at få afvide hvad det er for en lille en ve venter..

-Men også af praktiske årsager så vi bedre kan forberede os, så alle ting vi køber ikke kun skal være hvidt

Ved du hvad... Jeg gik fordi en lampe forretning i går og tænkte: "ih, hvis man bare kendte kønnet, så kunne jeg enten købe denne søde, lyserøde lampe med disneys prinsesser.........." MEN jeg vil ikke vide det :-P  Jeg forstår bare lidt bedre nu, hvorfor man af praktiske årsager vil kende kønnet.. Så kan børneværelset stå fuldstændig klar inden baby kommer - men et vildt fint pige eller drenge tema.
Jeg kan blive total tøset, hvis det bliver en pige!! Og total pirat-tema hvis det bliver en dreng :-P ...Men nu bliver børneværelset neutralt - og en baby er vel ligeglad ;-) Når tøsen eller drengen bliver lidt ældre, kan jeg gå dreng/pige amok med indretningen. Det bliver aldrig kedelig at indrette værelse! .....desuden elsker jeg farven grøn i alle nuancer - og den går da heldigvis til begge køn :-)

Anmeld

27. november 2011

JJH

Vi ombestemte os til NF scanning og vil ikke vide hvad køn guldklumpen har. så kan alle de kloge hoveder også få lov til at gætte derud af.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.