Miss Juul skriver:
En blanding af at vi er super spændte og glæder os til at få afvide hvad det er for en lille en ve venter..
-Men også af praktiske årsager så vi bedre kan forberede os, så alle ting vi køber ikke kun skal være hvidt 
Ved du hvad... Jeg gik fordi en lampe forretning i går og tænkte: "ih, hvis man bare kendte kønnet, så kunne jeg enten købe denne søde, lyserøde lampe med disneys prinsesser.........." MEN jeg vil ikke vide det :-P Jeg forstår bare lidt bedre nu, hvorfor man af praktiske årsager vil kende kønnet.. Så kan børneværelset stå fuldstændig klar inden baby kommer - men et vildt fint pige eller drenge tema.
Jeg kan blive total tøset, hvis det bliver en pige!! Og total pirat-tema hvis det bliver en dreng :-P ...Men nu bliver børneværelset neutralt - og en baby er vel ligeglad ;-) Når tøsen eller drengen bliver lidt ældre, kan jeg gå dreng/pige amok med indretningen. Det bliver aldrig kedelig at indrette værelse! .....desuden elsker jeg farven grøn i alle nuancer - og den går da heldigvis til begge køn :-)
Anmeld