Nogen her der ikke vil vide kønnet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.014 visninger
14 svar
0 synes godt om
22. november 2011

grøn · ært

Hvor er der mange af jer, der allerede ved hvad I får  Det er så vildt at læse :-D

Men så kom jeg til at tænke: er der nogen af jer der ikke vil vide kønnet, før den lille er ude i verden?
Vi vil ikke kende til kønnet, så vi håber fisteren arter sig til MD scanning den 21/12 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2011

Miss Juul

Nej vi er alt for nys!! Så vi kan slet slet ikke vente med at få det afvide

Anmeld

22. november 2011

grøn · ært

Miss Juul skriver:

Nej vi er alt for nys!! Så vi kan slet slet ikke vente med at få det afvide

hehe :-P Vi er lidt nysgerrige, men... tja, vi føler vist begge at vi får en større overraskelse, hvis vi selv må konstatere, hvad kønnet er når vi står med det lille pus i armene :-)

Anmeld

22. november 2011

Miss Juul

grøn · ært skriver:

hehe :-P Vi er lidt nysgerrige, men... tja, vi føler vist begge at vi får en større overraskelse, hvis vi selv må konstatere, hvad kønnet er når vi står med det lille pus i armene :-)

Det forstår jeg også godt, og alt respekt for dem der kan vente!!!

Anmeld

22. november 2011

DinNabo

Miss Juul skriver:

Det forstår jeg også godt, og alt respekt for dem der kan vente!!!

Jeg ville heller ikke kunne vente

Anmeld

22. november 2011

kvinde84

Vi vil ikki vide kønnet før vidunderet er kommet til verden  Jeg kan godt lide overraskelser tihi Og særligt nu hvor vi er blevet gravide med behandling, har jeg extra lyst til at blive overrasket med noget vedr. graviditeten

Anmeld

22. november 2011

N1

Vi skal heller ikke vide det 

Anmeld

23. november 2011

grøn · ært

Jaaj, godt at høre der er andre der vil/kan vente :-p
Jeg elsker også overraskelser - og så det faktum, at jeg selv må finde ud af hvad kønnet er, frem for at en læge viser mig det på et sort/hvid scanningsapperat :-)

Jer der får kønnet at vide; er det simpelthen kun fordi I er aalt for spændte? Eller er der også noget praktisk ind over det? :-)

Anmeld

23. november 2011

DinNabo

grøn · ært skriver:

Jaaj, godt at høre der er andre der vil/kan vente :-p
Jeg elsker også overraskelser - og så det faktum, at jeg selv må finde ud af hvad kønnet er, frem for at en læge viser mig det på et sort/hvid scanningsapperat :-)

Jer der får kønnet at vide; er det simpelthen kun fordi I er aalt for spændte? Eller er der også noget praktisk ind over det? :-)

Jeg er simpelthen for nysgerrig. Jeg er også typen, der leder efter julegaver....

Og jeg kan nogen gange få det fysisk dårligt, hvis nogen jeg kender godt har en hemmelighed, som jeg først må få at vide senere.... Ikke et særligt sympatisk træk at have, men jeg har i det mindste accepteret det

Anmeld

23. november 2011

grøn · ært

DinNabo skriver:

Jeg er simpelthen for nysgerrig. Jeg er også typen, der leder efter julegaver....

Og jeg kan nogen gange få det fysisk dårligt, hvis nogen jeg kender godt har en hemmelighed, som jeg først må få at vide senere.... Ikke et særligt sympatisk træk at have, men jeg har i det mindste accepteret det

hihi - aij, altså! :-p
Leder efter julegaver (og fødselsdagsgaver går jeg ud fra? ) det var da helt vildt. Sådan noget kan jeg slet ikke - jeg elsker simpelthen spændingen ved at vente! I det mindste må du så være enormt god til at gemme gaver til andre mennesker, i det du ved hvor man leder ;-) hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.