Forvirret om jeg kunne være gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. december 2011

Koen.

Chel1992 skriver:

Har testet mange gange uden held :/ gik dog næsten 50 dage over tid o_o Og min blødning var nok også mere "brunlig" end den var rød 

Jeg ville nok smutte en tur til lægen og bede om at blive testet, for du kan jo sagtens pletbløde selvom du er gravid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2011

mpr

tanja. skriver:

Jeg ville nok smutte en tur til lægen og bede om at blive testet, for du kan jo sagtens pletbløde selvom du er gravid

Ja men 50 dage over tid og stadig ingen positive test? oO 

Og det der "blødning " jeg havde varede fra søndag til torsdag o_o så kan ikke forstå hvis der skulle være noget..

Anmeld

21. december 2011

Koen.

Chel1992 skriver:

MMw

Ja men 50 dage over tid og stadig ingen positive test? oO 

Og det der "blødning " jeg havde varede fra søndag til torsdag o_o så kan ikke forstå hvis der skulle være noget..

Med min datter kunne jeg først teste posetiv i uge 13+, som sussie skriver er der nogle der danner hcg langsomt... Men ja bare et råd, op til dig selv! Jeg ville bare selv fortrække at få vished..

Anmeld

21. december 2011

mpr

tanja. skriver:

Med min datter kunne jeg først teste posetiv i uge 13+, som sussie skriver er der nogle der danner hcg langsomt... Men ja bare et råd, op til dig selv! Jeg ville bare selv fortrække at få vished..

Jamen hvad skal lægen kunne se hvis jeg ikke selv kan teste positiv? o_o

Anmeld

21. december 2011

l.kjoeller

Chel1992 skriver:

jkakanvætatagtageeenbalblopprspoprøv

Jamen hvad skal lægen kunne se hvis jeg ikke selv kan teste positiv? o_o

HAn kan tage en blodprøve som viser selv det mindste spor af hcg

Anmeld

21. december 2011

norenberg

Chel1992 skriver:

Okay tak Så vil jeg forsøge at prøve igen om en uges tid

Ja kæresten og jeg har snakket det igennem og da han er far i forvejen så mente han godt at han ville kunne håntere opgaven igen, dog er vi begge lidt nervøse omkring det fordi vi kun har været sammen 3½ måned som kærester, MEN hvis der er noget har vi aftalt at vi beholder det

blev selv gravid med kæresten efter 3 mdr...og i dag er det 7 år siden og vi har 3 skønne unger...så det skal nok gå...det væreste er nok folks reaktion....at man allerede skal have barn sammen...

Anmeld

21. december 2011

mpr

l.kjoeller skriver:

HAn kan tage en blodprøve som viser selv det mindste spor af hcg

Puha havde sådan håbet at det ikke blev en nødvendighed hader nåle Men må vel ringe og høre dem i morgen om de ikke lige kan presse mig ind i morgen eller i overmorgen... For hvis der er noget så skal jeg stoppe på p-piller igen... Og hvis der ikke er noget vil jeg ikke til at skulle vente en længere periode for at kunne begynde igen Det der med sex med kondom i et fast forhold det er bare ikke mig, men selvfølgelig er der noget skal det stoppes hurtigt

Anmeld

22. december 2011

l.kjoeller

Chel1992 skriver:

Puha havde sådan håbet at det ikke blev en nødvendighed hader nåle Men må vel ringe og høre dem i morgen om de ikke lige kan presse mig ind i morgen eller i overmorgen... For hvis der er noget så skal jeg stoppe på p-piller igen... Og hvis der ikke er noget vil jeg ikke til at skulle vente en længere periode for at kunne begynde igen Det der med sex med kondom i et fast forhold det er bare ikke mig, men selvfølgelig er der noget skal det stoppes hurtigt

ja det er rigtig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.