Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Chel1992 skriver: Har testet mange gange uden held :/ gik dog næsten 50 dage over tid o_o Og min blødning var nok også mere "brunlig" end den var rød
Har testet mange gange uden held :/ gik dog næsten 50 dage over tid o_o Og min blødning var nok også mere "brunlig" end den var rød
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
tanja. skriver: Jeg ville nok smutte en tur til lægen og bede om at blive testet, for du kan jo sagtens pletbløde selvom du er gravid
Jeg ville nok smutte en tur til lægen og bede om at blive testet, for du kan jo sagtens pletbløde selvom du er gravid
Ja men 50 dage over tid og stadig ingen positive test? oO
Og det der "blødning " jeg havde varede fra søndag til torsdag o_o så kan ikke forstå hvis der skulle være noget..
Chel1992 skriver: MMw Ja men 50 dage over tid og stadig ingen positive test? oO Og det der "blødning " jeg havde varede fra søndag til torsdag o_o så kan ikke forstå hvis der skulle være noget..
MMw
tanja. skriver: Med min datter kunne jeg først teste posetiv i uge 13+, som sussie skriver er der nogle der danner hcg langsomt... Men ja bare et råd, op til dig selv! Jeg ville bare selv fortrække at få vished..
Med min datter kunne jeg først teste posetiv i uge 13+, som sussie skriver er der nogle der danner hcg langsomt... Men ja bare et råd, op til dig selv! Jeg ville bare selv fortrække at få vished..
Jamen hvad skal lægen kunne se hvis jeg ikke selv kan teste positiv? o_o
Chel1992 skriver: jkakanvætatagtageeenbalblopprspoprøv Jamen hvad skal lægen kunne se hvis jeg ikke selv kan teste positiv? o_o
jkakanvætatagtageeenbalblopprspoprøv
Chel1992 skriver: Okay tak Så vil jeg forsøge at prøve igen om en uges tid Ja kæresten og jeg har snakket det igennem og da han er far i forvejen så mente han godt at han ville kunne håntere opgaven igen, dog er vi begge lidt nervøse omkring det fordi vi kun har været sammen 3½ måned som kærester, MEN hvis der er noget har vi aftalt at vi beholder det
Okay tak Så vil jeg forsøge at prøve igen om en uges tid Ja kæresten og jeg har snakket det igennem og da han er far i forvejen så mente han godt at han ville kunne håntere opgaven igen, dog er vi begge lidt nervøse omkring det fordi vi kun har været sammen 3½ måned som kærester, MEN hvis der er noget har vi aftalt at vi beholder det
l.kjoeller skriver: HAn kan tage en blodprøve som viser selv det mindste spor af hcg
HAn kan tage en blodprøve som viser selv det mindste spor af hcg
Puha havde sådan håbet at det ikke blev en nødvendighed hader nåle Men må vel ringe og høre dem i morgen om de ikke lige kan presse mig ind i morgen eller i overmorgen... For hvis der er noget så skal jeg stoppe på p-piller igen... Og hvis der ikke er noget vil jeg ikke til at skulle vente en længere periode for at kunne begynde igen Det der med sex med kondom i et fast forhold det er bare ikke mig, men selvfølgelig er der noget skal det stoppes hurtigt
Chel1992 skriver: Puha havde sådan håbet at det ikke blev en nødvendighed hader nåle Men må vel ringe og høre dem i morgen om de ikke lige kan presse mig ind i morgen eller i overmorgen... For hvis der er noget så skal jeg stoppe på p-piller igen... Og hvis der ikke er noget vil jeg ikke til at skulle vente en længere periode for at kunne begynde igen Det der med sex med kondom i et fast forhold det er bare ikke mig, men selvfølgelig er der noget skal det stoppes hurtigt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128