Jeg har i en længere periode nu gået med kvalme efter jeg var sammen med min kæreste, det var et stykke tid efter jeg havde smidt mine p-piller fordi jeg fik det ikke så godt af dem. Men i hvert fald vi kom til at være sammen et par gange uden at tænke over kondom. Og nu er jeg så kommet så langt at jeg skulle have haft min mens. her d. 18 november, men mandag (d. 14) havde jeg noget plet blødning noget rosa farvet et eller andet. Og så troede jeg så at jeg skulle have min mens det var dog væk allerede senere samme dag. men så igen torsdags (d. 17) kom der igen noget der mindede om min mens. men det var væk igen allerede et halvt døgn senere, og det var heller ikke mere end to små pletter.
Ved ikke helt hvad jeg skal tænke eller gøre. Har prøvet at tage en test men får ikke rigtig noget svar ud af den, syntes godt nok at der var noget farve forskel i resultat siden men ikke nok til at jeg ville mene det var en streg, kunne jo være mine øjne spillede mig et pus.
Men tænker kan jeg være gravid? Og evt hvor lang tid burde jeg vente før jeg tog en test til? Min kvalme er stadig ikke væk og er nød til at spise meget i de vågne timer for at holde den lidt på afstand så jeg kan håndtere at skulle være i skole.
Anmeld