Hvordan fødte I? Kejsersnit, AKS, eller alm fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. november 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

almindelig fødsel her og er jeg superglad for.. var meget nervøs for måske at skulle sættes igang eller have kejsersnit...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2011

Musen5

Jeg har 2 almindelige fødsler, et aks og et pks i bagagen så jeg valgte at stemme "andet"

Anmeld

22. november 2011

gonefishing

LunaLykke skriver:

Ja, jeg er bare nysgerrig på at se hvordan det fordeler sig Selv fik jeg akut kejsersnit.

Jeg var i fødsel i 37 timer. det var december måned så hospitalet havde vildt travlt. Jeg fik derfor en hel masse smertestillende, også lidt mere end hvad min krop havde godt af. 

Grundet min livmoder havde været i fødsel i så mange timer var den så træt at jeg blødte 4 liter blod ved akut kejsersnit, og de var lige ved at fjerne min livmoder.

Jeg er normal meget tilbageholdende og tro mod systemet, men næste gang så råber jeg op og gør krav på ting!!

Anmeld

22. november 2011

Hvem?

LunaLykke skriver:

Ja, jeg er bare nysgerrig på at se hvordan det fordeler sig Selv fik jeg akut kejsersnit.

AKS begge gange - det med at føde børn er jeg vist ikke mester i

Anmeld

22. november 2011

NannaBella

Min 2 årige datter fødte jeg ved akut kejsersnit pga svangerskabsforgiftning..
min lille søn på 8 uger fødte jeg almindeligt.. :-)

Anmeld

22. november 2011

ekebiv

1 gang endte med AKS og 2. gang klarede jeg det selv hvilket jeg til hver en tid vil foretrække.

Det er et ubeskriveligt stort og intenst forløb som jeg, her 3. gang nødig vil snyde mig selv for. Kejsersnittet er en fesen omgang i forhold til  AKS er selvfølgelig uforskyldt men de der moderne planlagte kejsersnit uden grund syns jeg skulle droppes

Anmeld

22. november 2011

Levi&LilysMor

Jeg fødte ved alm. fødsel, og havde kun veer i 10 timer og 34 min

Anmeld

22. november 2011

1012lmp

Jeg har svaret andet.

1 gang fødte jeg "normalt", men efterfølgende fik jeg at vide at det skulle have været kejsersnit, da Sebastian er født uden hjertelyd og var indlagt på neo i 3 dage derefter og jeg selv fik over 50 sting.

2 gang var dog fuldstændig normal selvom de rådede mig til at få en KS.

Anmeld

22. november 2011

lycly

1012lmp skriver:

Jeg har svaret andet.

1 gang fødte jeg "normalt", men efterfølgende fik jeg at vide at det skulle have været kejsersnit, da Sebastian er født uden hjertelyd og var indlagt på neo i 3 dage derefter og jeg selv fik over 50 sting.

2 gang var dog fuldstændig normal selvom de rådede mig til at få en KS.

Men du fødte vaginalt begge gange??

Anmeld

22. november 2011

mortilluckas

jeg havde en fødsels a naturel:-) ingen ting andet end en hulensmasse veer og 12 timer efter en dejlig dreng på 3900gr i armene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.