Hvordan fødte I? Kejsersnit, AKS, eller alm fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvordan fødte du?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

5.519 visninger
63 svar
0 synes godt om
21. november 2011

lycly

Ja, jeg er bare nysgerrig på at se hvordan det fordeler sig Selv fik jeg akut kejsersnit.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2011

Clisolka

LunaLykke skriver:

Ja, jeg er bare nysgerrig på at se hvordan det fordeler sig Selv fik jeg akut kejsersnit.

Den er jeg med på... Efter 15 timers veer tog de hende ved at AKS 

Anmeld

21. november 2011

Ka+Ma=Be

LunaLykke skriver:

Jeg fik planlagt kejsersnit, da Benjamin lå i sædestilling og var vurderet for stor til, at de ville anbefale almindelig fødsel

Anmeld

21. november 2011

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Jeg fødte min datter ved alm vaginal fødsel.

Anmeld

21. november 2011

lukasmor

Fødte almindeligt selvom jeg var klar til kejsersnit da jeg havde ligget med veer i 2 døgn og en dreng der ville ud selvom han lå skævt og jeg ikke var åbnet nok

Anmeld

21. november 2011

LR85

Fik planlagt kejsersnit  

Fantastisk oplevelse

Anmeld

21. november 2011

kimfrit

Fik AKs, da hendes værdige faldt drastisk :/ Men hun var fin da hun kom ud

Anmeld

21. november 2011

Tona

LunaLykke skriver:

Jeg har stemt almindelig...men helt almindeligt var det ikke i og med at jeg blev sat i gang og fik hele turen med ve-drop, vandet taget osv. Men det var jo en alm. vaginal fødsel trods alt, selv om den ikke var helt naturlig

Anmeld

21. november 2011

Rosa

Jeg fødte planlagt hjemme, så jeg har stemt "andet" da det jo ikke er en helt almindelig planlagt hospitalsfødsel 

Anmeld

21. november 2011

TbCp

Min fødsel endte, efter ca 15 timer i akut kejsersnit. Nåede ellers helt til presseveerne, men så sad hun fast og måtte så tages ved AK

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.