Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
viben skriver: Ih tillykke!!! Det er så dejligt at få sat køn på
Ih tillykke!!! Det er så dejligt at få sat køn på
Ja det er helt fantastiskDet gør det mere personligt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
PIGEIhh hvor var vi nogle stolte forældre der tog fra vores kønsscanning idagDet er jo helt fantastisk. Hun flashede det så fint, med det samme vi satte scanneren på Hun både suttede på tommelfinger, vinkede, dansede lidt, og gav håndtegnVi så også hendes lille fod så fint som en fodautryk Billederne kommer i morgen når jeg har fået den digitalt af far som var så sød at scanne dem ind for migKæmpe kram Carina, Jan og vores lille prinsesse i maven
PIGEIhh hvor var vi nogle stolte forældre der tog fra vores kønsscanning idagDet er jo helt fantastisk. Hun flashede det så fint, med det samme vi satte scanneren på Hun både suttede på tommelfinger, vinkede, dansede lidt, og gav håndtegnVi så også hendes lille fod så fint som en fodautryk
Billederne kommer i morgen når jeg har fået den digitalt af far som var så sød at scanne dem ind for migKæmpe kram Carina, Jan og vores lille prinsesse i maven
Tillykke! Hvor dejligt med en lille pige.
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Tillykke! Hvor dejligt med en lille pige.
Ja det er skøntJeg glæder mig til at finde ud af hvad du gemmer på
Kruse90 skriver: Ja det er skøntJeg glæder mig til at finde ud af hvad du gemmer på
Det finder du forhåbentlig ud af snart! Har jo termin lige om lidt!
Håber ikke jeg skal gå for meget over tid
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Det finder du forhåbentlig ud af snart! Har jo termin lige om lidt! Håber ikke jeg skal gå for meget over tid
ja det bliver så spændende altsåNej det håber jeg heller ikke
Kruse90 skriver: hihi tusinde tak.Det er så fantastik at kunne sige hun om hendeheheSelvom at man lige skal vænne sig til detHvordan går det med dig?
hihi tusinde tak.Det er så fantastik at kunne sige hun om hendeheheSelvom at man lige skal vænne sig til detHvordan går det med dig?
Ja det bliver bare meget mere nært når man kender kønnet. Det går så godt hos os. Vi skal have en bette (stor)dreng
baby84 skriver: Ja det bliver bare meget mere nært når man kender kønnet. Det går så godt hos os. Vi skal have en bette (stor)dreng
Ja lige præcisEj hvor dejligt. Stort tillykke
tak
Kruse90 skriver: jaaah Det er så dejligt altså.Det er sådan en fantastisk oplevelseHåber min far lige får sendt billeder af hende til mig idag Så jeg kan få lagt nogle ind;PEj hvad tror i der gemmer sig i mavenKram
jaaah Det er så dejligt altså.Det er sådan en fantastisk oplevelseHåber min far lige får sendt billeder af hende til mig idag Så jeg kan få lagt nogle ind;PEj hvad tror i der gemmer sig i mavenKram
Kan godt forstå det må være en fantastisk oplevelse Var det scanning i 3D?
Vi tror det bliver en dreng. Ved ikke hvorfor, men det har jeg haft på fornemmelsen helt fra starten. Det tror både min kæreste og min mor også. Vi er helt ligeglade med kønnet, så det er underligt at vi alle tre tror det samme... Jeg har også drømt det flere gange om natten, og mærkeligt nok aldrig at det blev en pige. Men er det en pige, bliver jeg lykkelig Også hvis det er en dreng Nøj jeg glæder mig til at få besked d. 23/12
STORT TILLYKKE
Hvor er det fantastisk
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128