Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
PIGEIhh hvor var vi nogle stolte forældre der tog fra vores kønsscanning idagDet er jo helt fantastisk. Hun flashede det så fint, med det samme vi satte scanneren på Hun både suttede på tommelfinger, vinkede, dansede lidt, og gav håndtegnVi så også hendes lille fod så fint som en fodautryk
Billederne kommer i morgen når jeg har fået den digitalt af far som var så sød at scanne dem ind for migKæmpe kram Carina, Jan og vores lille prinsesse i maven
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kruse90 skriver: PIGEIhh hvor var vi nogle stolte forældre der tog fra vores kønsscanning idagDet er jo helt fantastisk. Hun flashede det så fint, med det samme vi satte scanneren på Hun både suttede på tommelfinger, vinkede, dansede lidt, og gav håndtegnVi så også hendes lille fod så fint som en fodautryk Billederne kommer i morgen når jeg har fået den digitalt af far som var så sød at scanne dem ind for migKæmpe kram Carina, Jan og vores lille prinsesse i maven
Tillykke søde..vidste bare at i skulle have en bette pige. Hvor er det skønt glæder mig til at se billede
Stort tillykke
Eeeeeej altså, tillykke søde Hvor dejlig en oplevelse for jer!! Så kan I rigtigt starte på indkøb/indretning og snakke navne
Sidder og bliver totalt misundelig over at I alle sammen ved hvad der gemmer sig derinde Vi har aftalt at vente til MD, så der er en måned til i morgen... Indtil da må vi jo fortsætte med at gætte, selvom vi begge tror det samme
Tillykke! Vores scannignsdame sagde til NF scanningen at vores er en dreng. Men begynder nu nok ikke at købe noget, før vi forhåbentlig får det bekræftet til MD scanningen
Ih tillykke!!! Det er så dejligt at få sat køn på
baby84 skriver: Tillykke søde..vidste bare at i skulle have en bette pige. Hvor er det skønt glæder mig til at se billede
hihi tusinde tak.Det er så fantastik at kunne sige hun om hendeheheSelvom at man lige skal vænne sig til detHvordan går det med dig?
N1 skriver: Stort tillykke
Tusinde tak
NNL skriver: Eeeeeej altså, tillykke søde Hvor dejlig en oplevelse for jer!! Så kan I rigtigt starte på indkøb/indretning og snakke navne Sidder og bliver totalt misundelig over at I alle sammen ved hvad der gemmer sig derinde Vi har aftalt at vente til MD, så der er en måned til i morgen... Indtil da må vi jo fortsætte med at gætte, selvom vi begge tror det samme
jaaah Det er så dejligt altså.Det er sådan en fantastisk oplevelseHåber min far lige får sendt billeder af hende til mig idag Så jeg kan få lagt nogle ind;PEj hvad tror i der gemmer sig i mavenKram
DinNabo skriver: Tillykke! Vores scannignsdame sagde til NF scanningen at vores er en dreng. Men begynder nu nok ikke at købe noget, før vi forhåbentlig får det bekræftet til MD scanningen
Tusinde takIhh det bliver spændende om det holder stik
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128