fødselsdagsgave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2009

Tina2

Ja, Filuca ku faktisk også godt bruge et legehus)

Ellers sad vi og snakkede om en wii, men for HUNNAN DA!!!! Den koster jo ½ arm:-S Synes ikke lige vi har til sådan en nu.....
Tror ellers hun synes det ku være super sjovt.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2009

holbøll

Kristsian skal have en 4 hjulet crosser som han kan have ude på bedste og bedstefars gård. Det er det eneste han ønsker sig, han ved godt at den koster mange penge, så han har fortalt hele familien at de bare kan give penge til os.
Når andre spørger hvad han ønsker sig, siger han at han ved det ikke, for han har så mange ting. Men jeg glæder mig til at se ham næste fredag, når han kommer ud i garagen og ser den, den er jo ikke lige til at tage med ind til sengen
Han skal have en lille ting ved siden af, for jeg synes det er synd hvis han KUN får en crosser af hele familien, selvom den er hundedyr. Men Simon kan jo arve den senere, når Kristian bliver for stor til den.
Men der er ingen tvil om at min søn allerede er arvelig skadet med en far og 2 onkler som er mekankier og endda med egne værksteder. Og en far der kører rally.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

20. februar 2009

lene

mathias ønsker sig gomiti aner ikke om det er stavet rigtigt, lego, en fjernsyret bil, pixeline spil, en fjernstyret flyvemskine, racerbane , turtels, også har vi overvejet at han skal en ny cykel den anden er ved at være for lille
knus lene

Anmeld

20. februar 2009

Muslingen

Jeg aner ikke hvad Amalie skal have - og jeg er ved at være lidt presset, da hun har fødselsdag næste søndag.
Hun har simpelthen så meget legetøj og leger kun med halvdelen af det.
Men jeg tænker lidt på keyboard med mikrofon, da hun elsker at synge og optræde
Det fylder bare så meget, så jeg aner ikke hvor vi skal gøre af det.

Kh Fie

Anmeld

21. februar 2009

SHJuP

Muslingen skriver:

Jeg aner ikke hvad Amalie skal have - og jeg er ved at være lidt presset, da hun har fødselsdag næste søndag.
Hun har simpelthen så meget legetøj og leger kun med halvdelen af det.
Men jeg tænker lidt på keyboard med mikrofon, da hun elsker at synge og optræde
Det fylder bare så meget, så jeg aner ikke hvor vi skal gøre af det.

Kh Fie

Man kan da heldigvis købe dem i børnestørrelse i legetøjs-butikkerne... Det hjælper da på størrelsen

Knus fra Stine -der heller ikke aner hvad Ida skal have...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.