fødselsdagsgave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

810 visninger
14 svar
0 synes godt om
18. februar 2009

Susan1978

Hej piger,

sig mig er i lige så lost som jeg er?

jeg aner simpelthen ikke hvad vi skal give Ea i gave eller hvad hun skal ønske sig..

Det eneste jeg har købt er et nyt sæt regntøj, hvor kedeligt er det lige?

Jeg synes ærligt at hun har alt..

Hvad ønsker jeres guldklumper sig og hvad gir i dem i gave?

Susan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2009

Strack

jeg læser lige med her, for vi er også bare helt lost..

jo altstå bukser og bluser ønsker han sig, for han er lige gået en str. op

men ellers er jeg lidt blank.. føler de har alt!!

Anmeld

18. februar 2009

Tina2

Det samme her... Og jeg har sagt til mine forældre at de IKKE skal købe legetøj....!

Til jul var lego jo det store hit, og det er så IKKE leget med siden...... Bratz og dukker har hun masser af, My little Pony, men det blir liggende på sin plads, for hun leger ikke med det............

Så vi ønsker gavekort til sko, tøj, ude-spil, cd'er, film, pc-spil osv til hende istedet for....
Og så opgavebøger selvfølgelig, som er det HELT store hit her!!!!

Knus

Anmeld

18. februar 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Lige præcis i år, så ved jeg FULDSTÆNDIG hvad Idun skal have.... Hele familien og vores venner, skal bygge et legehus til hende, lørdagen efter hendes fødselsdag. Så får hun brædder, tagplader, højbede osv. i fødselsdagsgave.
Vi bygger legehuset af et gammelt drivhus stativ, som hun allerede leger i. Hun snakker EVIG og altid om et legehus og en have, så det tror jeg hun bliver mega super overdrevet glad for

Jeg har lavet 'tegning' på min blog: http://zafir-bla-bla.sindres-aet.dk

Man skal nok lige bladre en anelse, for at se den.

Men jeg gider simpelthen ikke alt muligt små-legetøjs-halløj, så nu får hun én stor fælles ting fra alle, det bliver fedt!!!

Anmeld

18. februar 2009

JulieE

Jacob får en MP3 afspiller af os. Han elsker at høre historier på sin CD afspiller og både når vi kører til Aalborg, på ferier osv tror vi han vil kunne få få glæde af. Lars har fundet en der ser solid ud, med få og store knapper og højtaler, så den evt kan ligge mellem ungerne på bagsædet. Vi regner med at lægge hans historier derover på inden han får den. Og så tror jeg også han får et Peddersen og Findus PC spil, jeg har haft liggende siden efteråret .
Af Line får han en CD+ bog med historie.
Ellers ønsker han sig tøj, puslespil 50 brikker, madkasse (millionær madkassen fra "den gamle skole&quot, gavekort til sko, biler fra Cars, schleich bondegårds dyr, Lego især politstationen og brandstationen og en masse andre ting, jeg ikke lige kan huske

Knus fra
Julie

Anmeld

18. februar 2009

JulieE

Zafir skriver:

Lige præcis i år, så ved jeg FULDSTÆNDIG hvad Idun skal have.... Hele familien og vores venner, skal bygge et legehus til hende, lørdagen efter hendes fødselsdag. Så får hun brædder, tagplader, højbede osv. i fødselsdagsgave.
Vi bygger legehuset af et gammelt drivhus stativ, som hun allerede leger i. Hun snakker EVIG og altid om et legehus og en have, så det tror jeg hun bliver mega super overdrevet glad for

Jeg har lavet 'tegning' på min blog: http://zafir-bla-bla.sindres-aet.dk

Man skal nok lige bladre en anelse, for at se den.

Men jeg gider simpelthen ikke alt muligt små-legetøjs-halløj, så nu får hun én stor fælles ting fra alle, det bliver fedt!!!

TOTAL FEDT!!!! Tror da Idun bliver så glad for det

Anmeld

18. februar 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
JulieE skriver:

TOTAL FEDT!!!! Tror da Idun bliver så glad for det

Jeg tror også bare hun bliver SÅ glad. Jeg ved at hun også får et bord og stole derind til og vi finder en pæn lampe, på batteri, så hun kan have lys derinde. Så kommer højbedene til at være hele vejen rundt.

Så dem der er til at lave dem, laver dem, og mænnerne kan bygge huset... Så kan jeg servere rigelige mængder af kaffe, sodavand og kager, mens folk laver legehus

Jeg kan slet ikke vente med at se hvor glad hun bliver. Hun snakker bare SÅ meget om det og hun er jo en udepige, der ELSKER blomster, grønsager og alt det... Så det bliver SÅ fedt (også at spise hendes afgrøder, for jeg er vildt dårlig til det med planter hehe)

Anmeld

18. februar 2009

Fines mor

Jeg ved Josephine ønsker sig et løbehjul, dem som kan slås sammen i lyserødt.. Det tror jeg vi giver hende.
Bratz dukker, disko kugle, Pixelinefilm, Lille Per film.

Af min mor får hun en cykelstol til dukkerne, så de kan komme med ud og kører. Ikke fordi hun leger meget med dukker, men Isabella har en og den er hun misundelig på. :-)

Ellers... jeg aner det bare ikke, for hun vil helst spille spil, og ellers leger de med hinanden. Det er jo så forvidt godt nok.

Isabella leger meget med madting fortiden

Anmeld

19. februar 2009

karina1980

vi er slet ikke nået der til endnu, jeg har lige en søster der har fødselsdag først(2 marts)

men jeg aner ikke hvad hun ønsker sig, kjoler måske!!!

Anmeld

19. februar 2009

HelleBelle

FEDT med det legehus Zafir, elsker at læse om dine gaver og gode ideer, du er bare så god til det med at finde på noget spændende, for rimentlige penge. Hatten af for dig :0)

Malte skal ha et akvarium af os og en lille bog med dinoer, ellers ønsker han sig LEGO, specielt politigården.
Han ønsker sig også vinduesmaling, og jeg overvejer om han skal ønske sig magnet bogstaver fra "den gamle skole"
Ville gerne komme i tanke om noget fedt til udendørs. Nogle forslag??? Han har gynge og legehus. (Han skal ikke ha trampolin :0)

Malte har (SUK) også alt for meget legetøj vi sælger lidt en gang imellem af det gode som vi ikke gemmer :0) Det skaber plads, men han har stadig bare alt alt for meget.

Synes det er lidt vildt hvis ungerne allerede er færdige med legetøj....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.