Hentet vores barnevogn i dag :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. november 2011

Clisolka

oOhelene&larsOo skriver:

ja det gjorde vi også  de er bare nutte 

Ja de er  Jeg blev så vild med sælerne, at jeg købte puslepude, sengerand, sengetøj og selvfølgelig puden til den gamle højstol 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2011

oOhelene&larsOo

Babymor2010 skriver:

Ja de er  Jeg blev så vild med sælerne, at jeg købte puslepude, sengerand, sengetøj og selvfølgelig puden til den gamle højstol 

Nååårh hvor sødt  det har jeg ikke engang set man kunne få "heldigvis" da  hehe

Anmeld

21. november 2011

jydeinden

oOhelene&larsOo skriver:

eeeeeej hvor er jeg oven ud lykkelig, vi har hentet vores barnevogn i dag, hvor har jeg bare ventet og ventet og ventet på den i evighed syntes jeg  og den er bare super flot, har desværre ikke fået taget et billede af dem som jeg kan ligge ved her, det glemt jeg alt om igen 

Men vi har købt os en Trille Gigant med sæler i betrækket indvendig og helt sort udvendig, og både lift og pusletaske fulgte med også  den er så flot 

Har lige prøvet og finde et billede af barnevognen på nettet, og fandt en magen til den vi har fået så sætter lige et link af den med 

http://www.babytrold.dk/shop/gigant-sort-sael-1008p.html

har kun hørt godt om Trille sådan generelt, så den skal du da nok blive glad for har selv smugkigget lidt og trille er nogle pæne vogne

Anmeld

21. november 2011

Clisolka

oOhelene&larsOo skriver:

Nååårh hvor sødt  det har jeg ikke engang set man kunne få "heldigvis" da  hehe

Det bedste ved det er, at det er "neutralt" - hvis nu der skulle komme en til  Jeg fik sengerand og sengetøj med i en babypakke - og puslepuden købte jeg ved siden af 

Anmeld

21. november 2011

oOhelene&larsOo

Babymor2010 skriver:

Det bedste ved det er, at det er "neutralt" - hvis nu der skulle komme en til  Jeg fik sengerand og sengetøj med i en babypakke - og puslepuden købte jeg ved siden af 

Ja det jo det  det var også det vi gik efter at i tilfælde af den næste vi engang skulle få var en pige så passer den jo stadig til det barn 

Anmeld

21. november 2011

oOhelene&larsOo

jydeinden skriver:

har kun hørt godt om Trille sådan generelt, så den skal du da nok blive glad for har selv smugkigget lidt og trille er nogle pæne vogne

det kan jeg godt forstå, de har virkelig nogle dejlige vogne 

Anmeld

21. november 2011

Laulund87

Vi købte en Trille Gigant for to år siden og vi har været SÅ glade for den! Så godt køb!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.