Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
oOhelene&larsOo skriver: ja det gjorde vi også de er bare nutte
ja det gjorde vi også de er bare nutte
Ja de er Jeg blev så vild med sælerne, at jeg købte puslepude, sengerand, sengetøj og selvfølgelig puden til den gamle højstol
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Babymor2010 skriver: Ja de er Jeg blev så vild med sælerne, at jeg købte puslepude, sengerand, sengetøj og selvfølgelig puden til den gamle højstol
Nååårh hvor sødt det har jeg ikke engang set man kunne få "heldigvis" da hehe
oOhelene&larsOo skriver: eeeeeej hvor er jeg oven ud lykkelig, vi har hentet vores barnevogn i dag, hvor har jeg bare ventet og ventet og ventet på den i evighed syntes jeg og den er bare super flot, har desværre ikke fået taget et billede af dem som jeg kan ligge ved her, det glemt jeg alt om igen Men vi har købt os en Trille Gigant med sæler i betrækket indvendig og helt sort udvendig, og både lift og pusletaske fulgte med også den er så flot Har lige prøvet og finde et billede af barnevognen på nettet, og fandt en magen til den vi har fået så sætter lige et link af den med http://www.babytrold.dk/shop/gigant-sort-sael-1008p.html
eeeeeej hvor er jeg oven ud lykkelig, vi har hentet vores barnevogn i dag, hvor har jeg bare ventet og ventet og ventet på den i evighed syntes jeg og den er bare super flot, har desværre ikke fået taget et billede af dem som jeg kan ligge ved her, det glemt jeg alt om igen
Men vi har købt os en Trille Gigant med sæler i betrækket indvendig og helt sort udvendig, og både lift og pusletaske fulgte med også den er så flot
Har lige prøvet og finde et billede af barnevognen på nettet, og fandt en magen til den vi har fået så sætter lige et link af den med
http://www.babytrold.dk/shop/gigant-sort-sael-1008p.html
har kun hørt godt om Trille sådan generelt, så den skal du da nok blive glad for har selv smugkigget lidt og trille er nogle pæne vogne
oOhelene&larsOo skriver: Nååårh hvor sødt det har jeg ikke engang set man kunne få "heldigvis" da hehe
Det bedste ved det er, at det er "neutralt" - hvis nu der skulle komme en til Jeg fik sengerand og sengetøj med i en babypakke - og puslepuden købte jeg ved siden af
Babymor2010 skriver: Det bedste ved det er, at det er "neutralt" - hvis nu der skulle komme en til Jeg fik sengerand og sengetøj med i en babypakke - og puslepuden købte jeg ved siden af
Ja det jo det det var også det vi gik efter at i tilfælde af den næste vi engang skulle få var en pige så passer den jo stadig til det barn
jydeinden skriver: har kun hørt godt om Trille sådan generelt, så den skal du da nok blive glad for har selv smugkigget lidt og trille er nogle pæne vogne
det kan jeg godt forstå, de har virkelig nogle dejlige vogne
Vi købte en Trille Gigant for to år siden og vi har været SÅ glade for den! Så godt køb!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128