Hentet vores barnevogn i dag :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

851 visninger
16 svar
0 synes godt om
21. november 2011

oOhelene&larsOo

eeeeeej hvor er jeg oven ud lykkelig, vi har hentet vores barnevogn i dag, hvor har jeg bare ventet og ventet og ventet på den i evighed syntes jeg  og den er bare super flot, har desværre ikke fået taget et billede af dem som jeg kan ligge ved her, det glemt jeg alt om igen 

Men vi har købt os en Trille Gigant med sæler i betrækket indvendig og helt sort udvendig, og både lift og pusletaske fulgte med også  den er så flot 

Har lige prøvet og finde et billede af barnevognen på nettet, og fandt en magen til den vi har fået så sætter lige et link af den med 

http://www.babytrold.dk/shop/gigant-sort-sael-1008p.html

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2011

birthee

oOhelene&larsOo skriver:

eeeeeej hvor er jeg oven ud lykkelig, vi har hentet vores barnevogn i dag, hvor har jeg bare ventet og ventet og ventet på den i evighed syntes jeg  og den er bare super flot, har desværre ikke fået taget et billede af dem som jeg kan ligge ved her, det glemt jeg alt om igen 

Men vi har købt os en Trille Gigant med sæler i betrækket indvendig og helt sort udvendig, og både lift og pusletaske fulgte med også  den er så flot 

Har lige prøvet og finde et billede af barnevognen på nettet, og fandt en magen til den vi har fået så sætter lige et link af den med 

Den er da flot!!!

Anmeld

21. november 2011

oOhelene&larsOo

birthee skriver:

Den er da flot!!!

Mange tak vi også rigtig glade for at det er den vi har valgt 

Anmeld

21. november 2011

Maja88

tillykke...

kan kun sige at den bliver du supet super glad for...

vi har selv en trille gigant luksus, dog med køer indeni.

Anmeld

21. november 2011

Clisolka

oOhelene&larsOo skriver:

Det er en dejlig vogn - vi har en magen til herhjemme  Jeg forelskede mig i sælerne 

Anmeld

21. november 2011

morethanperfect

oOhelene&larsOo skriver:

DEN blir du rigtig glad for

Anmeld

21. november 2011

oOhelene&larsOo

Maja88 skriver:

tillykke...

kan kun sige at den bliver du supet super glad for...

vi har selv en trille gigant luksus, dog med køer indeni.

det jeg glad for at høre  syntes også den er super dejlig..

Anmeld

21. november 2011

Benjamins'mor

Rigtigt flot barnevogn.

Er helt vilde med de barnevogne med motiver indeni, desværre havde jeg ikke pengene til en da jeg ventede min søn.

Anmeld

21. november 2011

oOhelene&larsOo

Babymor2010 skriver:

Det er en dejlig vogn - vi har en magen til herhjemme  Jeg forelskede mig i sælerne 

ja det gjorde vi også  de er bare nutte 

Anmeld

21. november 2011

oOhelene&larsOo

Benjamins'mor skriver:

Rigtigt flot barnevogn.

Er helt vilde med de barnevogne med motiver indeni, desværre havde jeg ikke pengene til en da jeg ventede min søn.

Tusind tak  de også bare helt vildt søde 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.