Tør ikke at tro på det.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

461 visninger
9 svar
0 synes godt om
21. november 2011

Anonym trådstarter

Hej der ude.

Jeg har de sidste 2 uger haft kvalme, ondt i hovedet, tisset meget mere end jeg plejer og været en del mere træt end jeg plejer at være. Her den sidste uges tid er jeg begyndt at få ømme bryster. Jeg skulle have haft min mens i lørdags, og da den ikke kom tog jeg en test søndag morgen.

Som streg nr 2 kom der en MEGET udydelig en, så tør virkelig ikke håbe på den er positiv. Og den var virkelig utydelig.

Hvad tror i andre? Nogen der har prøvet noget ligende?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2011

Hulubulu86

Hvis der er en farvet streg (indenfor det rette tidsrum) saa er den positiv

Saa tillykke

Anmeld

21. november 2011

baby012

Anonym skriver:

Hej der ude.

Jeg har de sidste 2 uger haft kvalme, ondt i hovedet, tisset meget mere end jeg plejer og været en del mere træt end jeg plejer at være. Her den sidste uges tid er jeg begyndt at få ømme bryster. Jeg skulle have haft min mens i lørdags, og da den ikke kom tog jeg en test søndag morgen.

Som streg nr 2 kom der en MEGET udydelig en, så tør virkelig ikke håbe på den er positiv. Og den var virkelig utydelig.

Hvad tror i andre? Nogen der har prøvet noget ligende?

der er kun en ting at gøre, og det er at tage til lægen og finde ud af det  

at du tisser mere end du plejer har ikke noget med graviditet at gøre så tidligt, da foster jo lige skal have en stor størrelse inden den kan trykke på blæren  

Anmeld

21. november 2011

Anonym trådstarter

Dubai skriver:

Hvis der er en farvet streg (indenfor det rette tidsrum) saa er den positiv

Saa tillykke

Det var inden for tidsgrænsen

Og har også kigget på den efter og der er den der stadig, selvom man måske ikke helt kan regne med det så.

Anmeld

21. november 2011

Risen

gravid20 skriver:

der er kun en ting at gøre, og det er at tage til lægen og finde ud af det  

at du tisser mere end du plejer har ikke noget med graviditet at gøre så tidligt, da foster jo lige skal have en stor størrelse inden den kan trykke på blæren  

Nej, det passer da ikke helt Det er den øgede blodstrømning som gør man skal tisse meget i starten af graviditeten Er selv i uge 6 og står op om natten for at besøge det lille hus

Anmeld

21. november 2011

Anonym trådstarter

Hvor lang tid gik der inden du kunne teste positiv?

Anmeld

21. november 2011

baby012

Risen skriver:

Nej, det passer da ikke helt Det er den øgede blodstrømning som gør man skal tisse meget i starten af graviditeten Er selv i uge 6 og står op om natten for at besøge det lille hus

var bare hvad jeg fik a vide hos lægen dengang jeg gik op og tissede på sådan en test, havde så blærebetændelse oveni som kunne forklare det  

Anmeld

21. november 2011

baby012

Anonym skriver:

Hvor lang tid gik der inden du kunne teste positiv?

6. uge  

Anmeld

21. november 2011

Anonym trådstarter

Må bare krydse fingre og så teste igen i morgen

Anmeld

21. november 2011

IngenKoPåIsen

Risen skriver:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.