Handpresso sælges .. Skal ses ! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
778 visninger
5 svar
0 synes godt om
21. november 2011

Na-Wi

Sælger denne geniale opfindelse da ingen af os her i hytten drikker kaffe

Denne handpresso har en værdi på 800,- sælger til en god pris, og den har aldrig været brugt, ligger stadig i en meget fin kasse samt kassen ligger i en æske..

Jeg kan tage billeder af min senere hvis det har interesse, så indtil videre må i nøjes med dette lånte billede..

Taget fra nettet:

Drømmer du også om at få perfekt espresso på farten, så er Handpressoen den perfekte kaffebrygger til dig. Bryggeren er lille og handy og fungere helt uden elektricitet, da pumpen fungere ligesom en cyklepumpe, hvor trykket på 16 bar opnås ved nemt og hurtigt at pumpe med håndtaget. Efterfølgende er det kun et tryk på en enkelt knap, så brygger maskinen lækker frisk espresso.

Genial til at tage med på turen ud i naturen, i sommerhuset eller hvor du ikke kan have din traditionelle espressomaskine med

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2011

Malli

Naannaa87 skriver:

Denne handpresso har en værdi på 800,- sælger til en god pris, og den har aldrig været brugt, ligger stadig i en meget fin kasse samt kassen ligger i en æske..

Jeg kan tage billeder af min senere hvis det har interesse, så indtil videre må i nøjes med dette lånte billede..

Taget fra nettet:

Drømmer du også om at få perfekt espresso på farten, så er Handpressoen den perfekte kaffebrygger til dig. Bryggeren er lille og handy og fungere helt uden elektricitet, da pumpen fungere ligesom en cyklepumpe, hvor trykket på 16 bar opnås ved nemt og hurtigt at pumpe med håndtaget. Efterfølgende er det kun et tryk på en enkelt knap, så brygger maskinen lækker frisk espresso.

Genial til at tage med på turen ud i naturen, i sommerhuset eller hvor du ikke kan have din traditionelle espressomaskine med

Hvad er en god pris og hvad farve er din?

Anmeld

21. november 2011

Malli

Naannaa87 skriver:

Taget fra nettet:

Anmeld

21. november 2011

Na-Wi

Malli skriver:

Hvad syntes du er en god pris ? .. Min er sort ..

Anmeld

23. november 2011

Na-Wi

2. december 2011

Na-Wi

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.