S.U, er det en fejl?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. november 2011

Bassemor<3

på min ser det sådan ud:

under se din su og udbetalinger, står der hvad jeg har fået udbetalt i hvilke måneder.

under se din su og su-oversigt, står der hvad jeg får udbetalt i ALM su. i hvilke måneder. helt til Decenber 2011. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2011

Bassemor<3

hehe sorry, der var vist noget jeg har opfattet forkert ) Jeg for mine klip udbetalt fra den måned jeg har termin, men at man kunne få det før vidste jeg ikke 

Anmeld

21. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

babyboy2012 skriver:

på min ser det sådan ud:

under se din su og udbetalinger, står der hvad jeg har fået udbetalt i hvilke måneder.

under se din su og su-oversigt, står der hvad jeg får udbetalt i ALM su. i hvilke måneder. helt til Decenber 2011. 

Det er det samme der gør her ved mig  Men jeg kan ikke se endnu hvad jeg får udbetalt den 30/11

Men er det meningen der KUN står det man får normalt i SU inde under oversigten? Og så inde i udbetalinger står der vel det præcise beløb?  For hvis det er sådan så må jeg jo lige vente med at ringe nogen steder hen så jeg kan se om der står jeg får det dobbelte der

Anmeld

21. november 2011

Bassemor<3

inde under udbetalinger står der kun den almindelige su. lånebeløb kan man kun se det fulde beløb. Det er kan man se under ret din su og så se lånebeløb ) der står hvor meget man i alt har fået udbetalt. Der er vist ingen steder hvor man kan se hele det beløb der bliver udbetalt 

Anmeld

21. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

babyboy2012 skriver:

inde under udbetalinger står der kun den almindelige su. lånebeløb kan man kun se det fulde beløb. Det er kan man se under ret din su og så se lånebeløb ) der står hvor meget man i alt har fået udbetalt. Der er vist ingen steder hvor man kan se hele det beløb der bliver udbetalt 

Jeg gik lige ind på min kærestes SU

Og under hans oversigt står der det han får i normalt su. Men inde under hans udbetalinger der står hans lån, så han kan se hvad han præcist får udbetalt for måneden

Går ud fra det ender med at blive sådan ved mig så, må bare vente til at jeg kan se hvad jeg skal have udbetalt den 30

Anmeld

21. november 2011

Bassemor<3

OK 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.