Blødning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. november 2011

twinny

BigBabyWish skriver:

åhh, det lyder godt nok heller ikke rart.

jeg er virkelig også træt af konstant at bløde og træt af at skulle rende rundt med bind hele tiden osv.

ha ha ha ha, ja det må man sige, rød jul hvis ikk det stopper.

ej, det håber jeg virkelig at det gør!

skal du på noget prævention igen, eller?

for det kan jo være det kan hjælpe dig med ikke at bløde hele tiden.

Jaah det skal jeg snakke med lægen om... Regner med p-piller eller spiral.. hva med dig?

Jaah det er vildt irriterende og jeg er bare så dårlig til at huske sådan nogle ting som tamponer og bind.. Så tit må vi købe en pakke på vejen, fordi jeg har glemt det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2011

Filippa & Liva

twinny skriver:

Jaah det skal jeg snakke med lægen om... Regner med p-piller eller spiral.. hva med dig?

Jaah det er vildt irriterende og jeg er bare så dårlig til at huske sådan nogle ting som tamponer og bind.. Så tit må vi købe en pakke på vejen, fordi jeg har glemt det..

ja, jeg synes sgu også det er træls.

glæder mig til kroppen bliver sig selv igen og man ikk konstant skal rende rundt og bløde, synes kun det bliver værre her, bløder jo nærmest som efter fødslen.

God idé at snakke med lægen om det.

Jeg skal nok have spiral.

Anmeld

21. november 2011

Tona

twinny skriver:

Okay.. Jeg har en smule mens smerter..

Synes bare det er hurtigt... Men jeg skal til undersøgelse imorgn, kan lægen se det?

Da jeg fik min mens (halvanden uge efter jeg holdt med at bløde ca) tog jeg til lægen. Det var en vikar der undersøgte mig og han sagde at det ikke var mens, men en blødning mere da der var noget mere der åbentbart skulle ud. Det troede jeg dog ikke helt på.

Da jeg efterfølgende talte med min egen læge fortalte hun mig at lægen ikke kan se hvorfor man bløder når de laver en gynækologisk undersøgelse. De kan ikke se om det er mens eller blødning ifm fødsel. De kan bare konstatere at det bløder. Så nej lægen kan ikke se om det er det ene eller det andet.

Nogle læger vil nok påstå at det er for tidligt at få sin mens, men vi er mange som alligevel fik den så tidligt igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.