Blødning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

872 visninger
12 svar
0 synes godt om
21. november 2011

twinny

Hey tøser...

Nu har jeg blødt i laaang tid... Jeg blødte til i mandags også stoppede det... Men så er jeg begyndt igen her fredag...

Er det stadigvæk efter fødslen eller er det mens?

Det skal siges jeg både har haft underlivsbetændelse og noget arvæv efter... Derfor har jeg blødt i sååå lang tid..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2011

Tona

twinny skriver:

Hey tøser...

Nu har jeg blødt i laaang tid... Jeg blødte til i mandags også stoppede det... Men så er jeg begyndt igen her fredag...

Er det stadigvæk efter fødslen eller er det mens?

Det skal siges jeg både har haft underlivsbetændelse og noget arvæv efter... Derfor har jeg blødt i sååå lang tid..

Det kan vel i princippet godt være mens...det er måske lidt svært at sige.

Jeg fik mens kort efter at jeg var holdt med at bløde, og den måde jeg blev overbevist om at det var mens på, var at jeg havde lidt menssmerter/murren, at det varede omkring en uge og så stoppede igen præsis som mens og at det på alle måder ellers opførte sig som og lignede mens hvis du forstår hvad jeg mener  I øvrigt blev min mens forandret efter fødslen således at jeg blødte i længere tid end før. Så hvor jeg før blødte i 2-3 dage bløder jeg nu i en uge...men kunne alligevel godt se at det var mens da det holdt efter præsis en uge på samme måde som det nu skal  Den lægevikar jeg talte med påstod ellers at det på igen måde kunne være mens så hurtigt efter at jeg var holdt med at bløde, men det VAR det. Det kom også igen præsis til tiden måneden efter, så selvfølgelig var det det, hvilket min egen læge også var enig med mig i efterfølgende

Anmeld

21. november 2011

twinny

Amandas-mor skriver:

Det kan vel i princippet godt være mens...det er måske lidt svært at sige.

Jeg fik mens kort efter at jeg var holdt med at bløde, og den måde jeg blev overbevist om at det var mens på, var at jeg havde lidt menssmerter/murren, at det varede omkring en uge og så stoppede igen præsis som mens og at det på alle måder ellers opførte sig som og lignede mens hvis du forstår hvad jeg mener  I øvrigt blev min mens forandret efter fødslen således at jeg blødte i længere tid end før. Så hvor jeg før blødte i 2-3 dage bløder jeg nu i en uge...men kunne alligevel godt se at det var mens da det holdt efter præsis en uge på samme måde som det nu skal  Den lægevikar jeg talte med påstod ellers at det på igen måde kunne være mens så hurtigt efter at jeg var holdt med at bløde, men det VAR det. Det kom også igen præsis til tiden måneden efter, så selvfølgelig var det det, hvilket min egen læge også var enig med mig i efterfølgende

Okay.. Jeg har en smule mens smerter..

Synes bare det er hurtigt... Men jeg skal til undersøgelse imorgn, kan lægen se det?

Anmeld

21. november 2011

Filippa & Liva

Hej søde ...

Det kan sagtens være mens, især hvis du ikke ammer?

Jeg har allerede fået mens med mens smerter nu her en måned efter fødslen. Jeg bløder til gengæld rigtig meget nu, øv.

Anmeld

21. november 2011

twinny

BigBabyWish skriver:

Hej søde ...

Det kan sagtens være mens, især hvis du ikke ammer?

Jeg har allerede fået mens med mens smerter nu her en måned efter fødslen. Jeg bløder til gengæld rigtig meget nu, øv.

Jaah det gør jeg ikk.. Men synes bare der er så meget blod. Sådan håber jeg dælme ikk det bliver hver gang..

Men jeg skal til 8 uger undersøgelse imorgn... kan hun se om det er mens???

Anmeld

21. november 2011

Filippa & Liva

twinny skriver:

Jaah det gør jeg ikk.. Men synes bare der er så meget blod. Sådan håber jeg dælme ikk det bliver hver gang..

Men jeg skal til 8 uger undersøgelse imorgn... kan hun se om det er mens???

hmm, jeg ved ikke om hun kan se om det er din mens eller ej, nogle bløder jo også on/off efter fødslen.

jamen jeg kampbløder også her.

det er mega øv!

Anmeld

21. november 2011

twinny

BigBabyWish skriver:

hmm, jeg ved ikke om hun kan se om det er din mens eller ej, nogle bløder jo også on/off efter fødslen.

jamen jeg kampbløder også her.

det er mega øv!

Det er nemlig rigtig øv. Man føler bare ikk man kan gå nogle steder... Især når man ikk må bruge tampon..

Jeg håber at hun kan se forskel.. Men hvis det stopper fredag eller inden, så tror jeg det er mens.  

Det var virkelig skønt ved graviditeten INGEN MENS.

Anmeld

21. november 2011

Filippa & Liva

twinny skriver:

Det er nemlig rigtig øv. Man føler bare ikk man kan gå nogle steder... Især når man ikk må bruge tampon..

Jeg håber at hun kan se forskel.. Men hvis det stopper fredag eller inden, så tror jeg det er mens.  

Det var virkelig skønt ved graviditeten INGEN MENS.

Ja, jeg har godt nok heller ikke savnet at have mens!!!!

Jeg bløder bare rigtig meget og synes også det er enormt træls og så har jeg også virkelig kraftige mens smerter.

Har haft det i 5 dage nu, så håber også snart det går væk igen.

Anmeld

21. november 2011

twinny

Ja, jeg har godt nok heller ikke savnet at have mens!!!!

Jeg bløder bare rigtig meget og synes også det er enormt træls og så har jeg også virkelig kraftige mens smerter.

Har haft det i 5 dage nu, så håber også snart det går væk igen.

hvor er det bare øv.... Jeg havde et helved efter fødsel, da jeg både havde noget arvæv og fik underlivsbetændelse, så jeg blødte rigtig meget... troede jeg skulle dø med alt det blod..

Vi  for det snart stopper hos os begge.. ellers bliver det en rød jul... hø hø hø..

Anmeld

21. november 2011

Filippa & Liva

twinny skriver:

hvor er det bare øv.... Jeg havde et helved efter fødsel, da jeg både havde noget arvæv og fik underlivsbetændelse, så jeg blødte rigtig meget... troede jeg skulle dø med alt det blod..

Vi  for det snart stopper hos os begge.. ellers bliver det en rød jul... hø hø hø..

åhh, det lyder godt nok heller ikke rart.

jeg er virkelig også træt af konstant at bløde og træt af at skulle rende rundt med bind hele tiden osv.

ha ha ha ha, ja det må man sige, rød jul hvis ikk det stopper.

ej, det håber jeg virkelig at det gør!

skal du på noget prævention igen, eller?

for det kan jo være det kan hjælpe dig med ikke at bløde hele tiden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.