Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Erik
Peter
Simon
Samuel
Daniel
Kasper
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Synes jeg har set en ligende debat herinde for ikke så længe siden og der var det skønneste navn oppe og vende:
Kayden
Jeg kan utrolig godt lide! Overvejer det meget som mellem navn til egen bebs (manden vil gerne have rigtige danske fornavne)
Benjamins'mor skriver: Okay. Hehe, undskyld, jeg har lidt mange navne forslag. Benjamin.
Okay. Hehe, undskyld, jeg har lidt mange navne forslag. Benjamin.
jeg kan godt lide felix men ville stave det med phelix dog mistede jeg lysten til det navn da det blev royalt...
Helt i orden det er kun fedt med ideer!
christina92 skriver: Synes jeg har set en ligende debat herinde for ikke så længe siden og der var det skønneste navn oppe og vende: Kayden Jeg kan utrolig godt lide! Overvejer det meget som mellem navn til egen bebs (manden vil gerne have rigtige danske fornavne)
Ja det læste jeg godt det er også sødt men er nok mere til Jaden/jayden
MissBee skriver: jeg kan godt lide felix men ville stave det med phelix dog mistede jeg lysten til det navn da det blev royalt... Helt i orden det er kun fedt med ideer!
sarahb skriver: Isaac og Jonas hedder vores, og det er valgt fordi det skal passe alle steder i verden mere eller mindre
Isaac og Jonas hedder vores, og det er valgt fordi det skal passe alle steder i verden mere eller mindre
Det er også sødt
Kan i hjælpe mig lidt med nogle gode og søde internationale drengenavne?? JamesJamieMicahMarcusChristopherLucas Vi har fundet pigenavnet hvis det blir en pige
Kan i hjælpe mig lidt med nogle gode og søde internationale drengenavne??
JamesJamieMicahMarcusChristopherLucas
Vi har fundet pigenavnet hvis det blir en pige
Jeg kan bedst lide Marcus,Christopher og Lucas.
Hvad med Arthur NoahTristan RomeoAlexanderWilliamMikeRicky Nicki
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128