Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
merethe skriver: Når du siger gode internationale navne mener, du så navne som både findes på dansk og Engelsk f.eks Peter, Christian, Thomas osv. Eller mener du udenlandske navne så som Vincent, Joshua, Chad osv ???
Når du siger gode internationale navne mener, du så navne som både findes på dansk og Engelsk f.eks Peter, Christian, Thomas osv. Eller mener du udenlandske navne så som Vincent, Joshua, Chad osv ???
Jeg mener primært engelske/amerikanske navne som fungere på engelsk
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MissBee skriver: Kan i hjælpe mig lidt med nogle gode og søde internationale drengenavne?? JamesJamieMicahMarcusChristopherLucas Vi har fundet pigenavnet hvis det blir en pige
Kan i hjælpe mig lidt med nogle gode og søde internationale drengenavne??
JamesJamieMicahMarcusChristopherLucas
Vi har fundet pigenavnet hvis det blir en pige
Owen - det hedder min lille nevø. Han har en kinesisk mor og en dansk far, de bor i Kina indtil videre.
Ved ikke om disse er noget, men jeg kan godt lide de her to: Cody og Colin. (:
Kenny?
BabyMus skriver: Ved ikke om disse er noget, men jeg kan godt lide de her to: Cody og Colin. (:
Jeg kan godt lide cody... Manden holder på james og der skal virkelig noget til at overbevise ham..
pvejsen skriver: Kenny?
tihi herhjemme ser vi for meget south park til det navn
MissBee skriver: Jeg kan godt lide cody... Manden holder på james og der skal virkelig noget til at overbevise ham..
Hvad så med Jamie? James er da SÅ kedeligt!
Aagaard skriver: Nick, Johnathan, Martin
Nick, Johnathan, Martin
De blir lidt for danske...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128