Aagaard skriver:
Jeg vil gætte på at det er et eller andet sted mellem svært og umuligt at blive gravid når mens og ægløsning er på samme tidspunkt. Faktisk lyder det på mig til at noget hormonelt er ude af balance, idet hormonerne som sætter mens igang og de som sætter ægløsningen igang ikke burde være i spil sammtidig....(måske en tur til lægen ville være godt?)
Mht til at have sex mens der er mens så er jeg den der syntes at det er mest ulækkert her hjemme. Min kæreste er ligeglad og har faktisk heller ikke noget imod oralsex hvis jeg har tampon/ladycup i og det har jeg næsten altid (under mens selvfølgelig
)
Jeg bader 1-2 gange om dagen i den uge og sex efter sådan et dejligt varmt bad er nu ikke sådan at kimse ad 
Ej men min venindes kæreste synes det er mega klamt med sådan en blodpølse... haha griner sådan af ham når han snakker sådan om det!
Jamen ved ikke om det er forkert har aldrig selv prøvet det så ved jo ikke om det kan lade sig gøre... Men hun har i hvert fald ÆL under mens... men hun havde en SA for 3 mdr siden kan det være det som stadag spiller ind? Altså derfor ÆL falder så mærkeligt?
Anmeld