ÆL og sex under mens.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

857 visninger
11 svar
0 synes godt om
21. november 2011

1012lmp

Godmorgen piger og enkelte fyre

Jeg har en veninde som har et dillema så tænkte jeg lige ville spørge jer, sagen er den at hun har en rigtig kort cyklus (21 dage)

Hvilket resultere i at han har ÆL mens hun har mens, kan man så godt blive gravid?

Og hende kæreste synes (som jeg tror mange andre mænd også synes) at det er klamt at dyrke sex mens hun har "maler i opgangen".

Hvad gør i andre hvis nogen har prøvet det? Og dyrker i sex under mens? Eller ja... bare del mine erfaringer med mig og min veninde!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2011

1012lmp

Opse dasse...

Anmeld

21. november 2011

1012lmp

Er da bare ingen her der har en kort cyklus som kan hjælpe min veninde lidt?

Anmeld

21. november 2011

MissBee

1012lmp skriver:

Jeg har en veninde som har et dillema så tænkte jeg lige ville spørge jer, sagen er den at hun har en rigtig kort cyklus (21 dage)

Hvilket resultere i at han har ÆL mens hun har mens, kan man så godt blive gravid?

Og hende kæreste synes (som jeg tror mange andre mænd også synes) at det er klamt at dyrke sex mens hun har "maler i opgangen".

Hvad gør i andre hvis nogen har prøvet det? Og dyrker i sex under mens? Eller ja... bare del mine erfaringer med mig og min veninde!

Jeg forstår ikke helt hvad du mener....? (han har ÆL)

hvis din venindes cyklus er på 21 dage 'burde' hendes æl ligge i midten af denne periode.... hvis hun har æl reglmæssigt...??

Anmeld

21. november 2011

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Jeg forstår ikke helt. Selvom man har en kort cyklus har man vel ikke æl under sin mens??? Hendes æl må i min verden da så komme umiddelbart efter mens - men ikke under? Beklager, jeg ikke kunne svare dug konkret, men det lyder bare lidt underligt at have æl under mens.

Anmeld

21. november 2011

Gaia

Hun kan ikke have æl under mens. Hvis hun har 21 dage i cyklus betyder bare at æl kommer ugen lige efter mens. Den kan ikke komme under. Fordi der står at æl kommer hver 14 dag er det kun vejledende hos nogle kommer den allerede 3-5 dage efter mens er stoppet. Dvs hvis mens vare 7 dage så kommer æl måske allerede på 10-12 efter første mens dag. Så din veninde kan altså sagtens nå hendes æl selvom hun har mens. 

Anmeld

21. november 2011

1012lmp

Det er fordi hun bløder i ca 10 dage, men har ÆL på 7 dagen...

Så så hun bløder jo mens hun har ÆL.

Anmeld

21. november 2011

1012lmp

MissBee skriver:

Jeg forstår ikke helt hvad du mener....? (han har ÆL)

hvis din venindes cyklus er på 21 dage 'burde' hendes æl ligge i midten af denne periode.... hvis hun har æl reglmæssigt...??

Jamen hun har ÆL en uge efter mens er startet og der har hun stadig mens da den varer i lang tid!

Anmeld

21. november 2011

1012lmp

PT skriver:

Jeg forstår ikke helt. Selvom man har en kort cyklus har man vel ikke æl under sin mens??? Hendes æl må i min verden da så komme umiddelbart efter mens - men ikke under? Beklager, jeg ikke kunne svare dug konkret, men det lyder bare lidt underligt at have æl under mens.

Jamen hun sendte et billede til mig til morgen med en positiv ÆL test og hun bløder altså stadig!

Anmeld

21. november 2011

Aagaard

1012lmp skriver:

Jeg vil gætte på at det er et eller andet sted mellem svært og umuligt at blive gravid når mens og ægløsning er på samme tidspunkt. Faktisk lyder det på mig til at noget hormonelt er ude af balance, idet hormonerne som sætter mens igang og de som sætter ægløsningen igang ikke burde være i spil sammtidig....(måske en tur til lægen ville være godt?)

Mht til at have sex mens der er mens så er jeg den der syntes at det er mest ulækkert her hjemme. Min kæreste er ligeglad og har faktisk heller ikke noget imod oralsex hvis jeg har tampon/ladycup i og det har jeg næsten altid (under mens selvfølgelig)
Jeg bader 1-2 gange om dagen i den uge og sex efter sådan et dejligt varmt bad er nu ikke sådan at kimse ad

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.