Hvor bliver du af mens

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

374 visninger
5 svar
0 synes godt om
21. november 2011

Anonym trådstarter

Godmorgen

Har skrevet herinde, at jeg var gået over tid.

D 21/10 sluttede min mens. Jeg har mens smarter, og her til morgen, havde jeg kvlame., Jeg har har ondt i venstre side i underlivet hele weekenden. Har det underligt i min krop.

Har så lige tage en test. Den skrev nej

Hvad pokker sker der for min krop? Jeg kan ikke forstå, hvorfor jeg ikke har haft min mens i denne her mdr.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Godmorgen

D 21/10 sluttede min mens. Jeg har mens smarter, og her til morgen, havde jeg kvlame., Jeg har har ondt i venstre side i underlivet hele weekenden. Har det underligt i min krop.

Hvad pokker sker der for min krop? Jeg kan ikke forstå, hvorfor jeg ikke har haft min mens i denne her mdr.

Så lige at jeg have lavet fejl.

Godmorgen

D. 21/10 sluttede min mens. Fra i daf af, er jeg gået 1 uge over tid.  Jeg har mens smarter, og her til morgen kvlame, som jeg har haft i et stykke tid nu. Jeg har haft ondt i venstre side i underlivet hele weekenden. Plus jeg har haft brun udflåd hele weekenden. Ikke så meget, kun når jeg gik på wc. Har det underligt i min krop.

Er der nogen som kan har prøvet det sammen - eller ved min krop ikke endnu, om den er gravid?

Anmeld

21. november 2011

Camillos

Anonym skriver:

Godmorgen

Ja... Du håber nok for meget forstå mig ret. Når man ønsker sig et barn og tænker meget over det kan kroppen blive "indbildsk" gravid... og drille enormt meget + udskyde cyklus ... det kan stress i øvrigt også ... 

Der er rigtig mange af os piger herinde der oplever det måned efter måned.... Det kan være du får din mens nu, hvor testen har sagt negativ og du ikke tror på du er gravid. Det plejer at sætte kroppen i gang hos mig ihvertfald.. 

og ja det er frustrerende

Anmeld

21. november 2011

Anonym trådstarter

Jeg kan godt føle det du skriver Og kender godt til det, som du beskriver
Det er ikke fordi jeg tester hver mdr. Slet ikke. Har kun lige gjort det idag, fordi jeg sluttede sidste mdr den 21.

Det er ikke fordi jeg HÅBER - Men det kunne været skønt hvis det var

Anmeld

21. november 2011

Camillos

Camillos skriver:

Ja... Du håber nok for meget forstå mig ret. Når man ønsker sig et barn og tænker meget over det kan kroppen blive "indbildsk" gravid... og drille enormt meget + udskyde cyklus ... det kan stress i øvrigt også ... 

Der er rigtig mange af os piger herinde der oplever det måned efter måned.... Det kan være du får din mens nu, hvor testen har sagt negativ og du ikke tror på du er gravid. Det plejer at sætte kroppen i gang hos mig ihvertfald.. 

og ja det er frustrerende

Det kan også være din ægløsning er kommet meget sent og du har længere cyklus end du tror ... synes du skal prøve at vente et par dage... jeg ved det er svært..

Anmeld

21. november 2011

Anonym trådstarter

Ja man kan aldrig vide   Synes bare dagen idag passe meget godt. Hihi.
Nu må jeg vente og se om min mens vil komme. Synes også at en uge over tid er længe.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.