Honey<3 skriver:
Alle skal kunne være herinde, men så skylder man os herinde at være ærlig og ikke fylde os med historier...
Vi er altså rigtig mange som har fulgt hende dagen inden "hedes søn's fødselsdag", jeg synes det er super klamt at være sådan.. Jeg ville gå amok hvis der var en eller anden spade der stjal mine billeder
Men man stoler jo altid på folk, indtil en vis grænse... 
De scannings billeder jeg HAR lagt ind, bliver vidst de eneste - jeg gider simpelthen ikke tage chancen på nettet, hellere være på den sikre side
Årh, heldige dig!!!!! Jeg brækker mig flere gange om dagen, hver dag!
Har halsbrænd hele tiden, og magter ikke at spise, det kommer jo alligevel bare op igen

Ja, det ville være skønt - også fordi så ville vi andre slippe for at "forsvare" os 

Det er da egentlig utrolig tarveligt, der er jo sikkert nogle som har gået og tænkt på hende - det gør jeg da når jeg hører om sådan noget, og jeg har engang tilbudt en kvinde at hun og hendes søn kunne sove ved os (kæresten tog stoffer i lejligheden) - nu bliver jeg jo helt bange for at der er en der har siddet og grint af mig
(Og undskyld til den jeg tilbød det til, hvis din kæreste virkelig gjorde det, det var ikke for at hænge dig ud - bare for at udtrykke min paranoia!)
Jeg er også begyndt KUN at ligge billeder på min blog... Den er offentlig tilgængelig, men der kan jeg i det mindste selv slette dem, det kan man jo ikke herinde 
Jeg brækkede mig også næsten hver dag indtil midt i uge 30, hvor jeg så kom på hospitalet for det - de gav mig nogle piller man kan købe på apoteket - link hedder de - og jeg har ikke kastet op siden, hvis det lyder som noget du ville have lyst til at forsøge dig med? 
Anmeld