Sucker for love

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. november 2011

Wimmie

1000Ben skriver:

Wuhuuu, thank GOD.. ha ha... Jamen lad os få slettet alle dem som er "fake". Jeg synes det er godt at folk hjælper med at finde frem til dem 

Nu er det ved at være tæt på at du føder  Kan slet ikke vente med at se din lille pige (som jeg lige har glemt hvad skulle hedde, selvom jeg elskede navnet) - det er som lige forduftet ud af hukommelsen... Noget med M ik?

Mila 

Og ja, jeg er også ved at være spændt på at se hende nu 

4 små uger (måske kun 2 - måske 6) - men i hvert fald snart 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2011

1000Ben

Wimmie skriver:

Mila 

Og ja, jeg er også ved at være spændt på at se hende nu 

4 små uger (måske kun 2 - måske 6) - men i hvert fald snart 

Mila, ja der var den, VIDSTE det var noget med M, he he.. Bare så dejligt et navn  (øv at du fandt det først OG at jeg allerede har navngivet min lille Emily) he he... 

Anmeld

21. november 2011

-Sigrid-

Honey<3 skriver:

Det er sku da for meget at man ikke bare kan være ærlig omkring sig selv, istedet for at opdigte en anden person:/ Jøsses altså...

Havde ikke mere i maven der kunne komme op, så nu må jeg spise lidt, for at kunne  mig, Hehehehe....

Ja, der er jo folk herinde som ikke vil have børn nu, ikke har været gravide og som ... Ja, som er på baby.dk uden at ville have noget med baby - og de er da velkomne! 

Går man helt gal og virkelig har brug for opmærksomhed ville jeg næsten hellere at man oprettede en anonym debat, og så fik den støtte man havde brug for dér, frem for at man stjal mine billeder... Ville da blive virkelig ked af det hvis der var nogen som gik ind på MIN blog og tog MINE billeder af MIN baby/graviditet/familie 

Har næsten lyst til det samme, men har ikke kastet op siden sidste fredag, og prøver at se hvor længe jeg kan blive ved - men held og lykke med dit projekt 

Anmeld

21. november 2011

Wimmie

1000Ben skriver:

Mila, ja der var den, VIDSTE det var noget med M, he he.. Bare så dejligt et navn  (øv at du fandt det først OG at jeg allerede har navngivet min lille Emily) he he... 

Jep, synes også det er et fint navn 

Men det er Emily bestemt også 

Det bliver hyggeligt med 2 små piger på samme alder 

Anmeld

21. november 2011

1000Ben

Wimmie skriver:

Jep, synes også det er et fint navn 

Men det er Emily bestemt også 

Det bliver hyggeligt med 2 små piger på samme alder 

Det bliver da ALT for hyggeligt, kan slet ikke vente 

Har lige set din tråd om tegningerne, de er altså ALT for flotte... Du har virkelig talent.... 

Anmeld

21. november 2011

Darling<3

-Sigrid- skriver:

Ja, der er jo folk herinde som ikke vil have børn nu, ikke har været gravide og som ... Ja, som er på baby.dk uden at ville have noget med baby - og de er da velkomne! 

Går man helt gal og virkelig har brug for opmærksomhed ville jeg næsten hellere at man oprettede en anonym debat, og så fik den støtte man havde brug for dér, frem for at man stjal mine billeder... Ville da blive virkelig ked af det hvis der var nogen som gik ind på MIN blog og tog MINE billeder af MIN baby/graviditet/familie 

Har næsten lyst til det samme, men har ikke kastet op siden sidste fredag, og prøver at se hvor længe jeg kan blive ved - men held og lykke med dit projekt 

Alle skal kunne være herinde, men så skylder man os herinde at være ærlig og ikke fylde os med historier...

Vi er altså rigtig mange som har fulgt hende dagen inden "hedes søn's fødselsdag", jeg synes det er super klamt at være sådan.. Jeg ville gå amok hvis der var en eller anden spade der stjal mine billeder Men man stoler jo altid på folk, indtil en vis grænse...

De scannings billeder jeg HAR lagt ind, bliver vidst de eneste - jeg gider simpelthen ikke tage chancen på nettet, hellere være på den sikre side

Årh, heldige dig!!!!! Jeg brækker mig flere gange om dagen, hver dag! Har halsbrænd hele tiden, og magter ikke at spise, det kommer jo alligevel bare op igen

Anmeld

21. november 2011

Wimmie

1000Ben skriver:

Det bliver da ALT for hyggeligt, kan slet ikke vente 

Har lige set din tråd om tegningerne, de er altså ALT for flotte... Du har virkelig talent.... 

Tak skal du have 

Nu kan det også være jeg får lidt tid til at tegne - så kan Michael tage billederne og jeg kan tegne dem, hehe 

Nu tror jeg til gengæld jeg vil gå i seng... Man ved man burde gå i seng når man sidder og ser Skandinavisk Mesterskab i Filmkigning - livestream 

http://www.hifiklubben.dk/sfc/livestream/

Anmeld

21. november 2011

-Sigrid-

Honey<3 skriver:

Alle skal kunne være herinde, men så skylder man os herinde at være ærlig og ikke fylde os med historier...

Vi er altså rigtig mange som har fulgt hende dagen inden "hedes søn's fødselsdag", jeg synes det er super klamt at være sådan.. Jeg ville gå amok hvis der var en eller anden spade der stjal mine billeder Men man stoler jo altid på folk, indtil en vis grænse...

De scannings billeder jeg HAR lagt ind, bliver vidst de eneste - jeg gider simpelthen ikke tage chancen på nettet, hellere være på den sikre side

Årh, heldige dig!!!!! Jeg brækker mig flere gange om dagen, hver dag! Har halsbrænd hele tiden, og magter ikke at spise, det kommer jo alligevel bare op igen

Ja, det ville være skønt - også fordi så ville vi andre slippe for at "forsvare" os 

Det er da egentlig utrolig tarveligt, der er jo sikkert nogle som har gået og tænkt på hende - det gør jeg da når jeg hører om sådan noget, og jeg har engang tilbudt en kvinde at hun og hendes søn kunne sove ved os (kæresten tog stoffer i lejligheden) - nu bliver jeg jo helt bange for at der er en der har siddet og grint af mig  (Og undskyld til den jeg tilbød det til, hvis din kæreste virkelig gjorde det, det var ikke for at hænge dig ud - bare for at udtrykke min paranoia!)

Jeg er også begyndt KUN at ligge billeder på min blog... Den er offentlig tilgængelig, men der kan jeg i det mindste selv slette dem, det kan man jo ikke herinde 

Jeg brækkede mig også næsten hver dag indtil midt i uge 30, hvor jeg så kom på hospitalet for det - de gav mig nogle piller man kan købe på apoteket - link hedder de - og jeg har ikke kastet op siden, hvis det lyder som noget du ville have lyst til at forsøge dig med? 

Anmeld

21. november 2011

Muffin

Ej det er da for komisk hun oprettede endnu en fakeprofil for at kunne kommentere hvor nedern det var med fakeprofiler

Men synes dælme det er surt med alle de fake profiler- også derfor jeg ønsker at være forholdsvis anonym herinde, gider ikke vise billeder, navne osv for det blir jo måske misbrugt. Dårlig stil.

Anmeld

21. november 2011

Darling<3

-Sigrid- skriver:

Ja, det ville være skønt - også fordi så ville vi andre slippe for at "forsvare" os 

Det er da egentlig utrolig tarveligt, der er jo sikkert nogle som har gået og tænkt på hende - det gør jeg da når jeg hører om sådan noget, og jeg har engang tilbudt en kvinde at hun og hendes søn kunne sove ved os (kæresten tog stoffer i lejligheden) - nu bliver jeg jo helt bange for at der er en der har siddet og grint af mig  (Og undskyld til den jeg tilbød det til, hvis din kæreste virkelig gjorde det, det var ikke for at hænge dig ud - bare for at udtrykke min paranoia!)

Jeg er også begyndt KUN at ligge billeder på min blog... Den er offentlig tilgængelig, men der kan jeg i det mindste selv slette dem, det kan man jo ikke herinde 

Jeg brækkede mig også næsten hver dag indtil midt i uge 30, hvor jeg så kom på hospitalet for det - de gav mig nogle piller man kan købe på apoteket - link hedder de - og jeg har ikke kastet op siden, hvis det lyder som noget du ville have lyst til at forsøge dig med? 

Hvis der er nogle herinde som er i tvivl om mig, så skal de være velkomne til at spørge min veninde gennem ( snart ) 20 år, hun burde kunne bekræfte mig

Ej, lige præcis den med stofferne synes at siger mig noget, men hvad??

Gad vide hvilke tanker man har om folk, når man bevidst sidder og fylder folk med gas? Tror du man sidder og griner af os? Eller tror du feks at sucker for love, tror at hun er Poul's mor??

I mine øjne er man altså gak når man gør som hende

Link, dem skal jeg lige have luret, synes virkelig ikke jeg orker at skulle male kummen flere gange om dagen.. Tak for tippet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.