Sucker for love

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. november 2011

-Sigrid-

Honey<3 skriver:

Øv en træls ting at logge på til, her sødag aften

Jeg sad og skrev med hende, den dag hun opdagede at kæresten var "utro" -pis mig i øret mand

Nøj hvor jeg bare skuffet over hende/ham tingen der....!

Tror jeg går ud og brækker mig, man er jo gravid

Haha jeg tænkte nogenlunde præcis det samme 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2011

1000Ben

Wimmie skriver:

Har lige sendt dig et "noia-brev" 

Altså Winnie vi ved jo godt at hinanden eksisterer, he he... så tror ikke du behøver være bange for, at nogle tror at din profil er "falsk" 

Anmeld

21. november 2011

Darling<3

-Sigrid- skriver:

Haha jeg tænkte nogenlunde præcis det samme 

Det er sku da for meget at man ikke bare kan være ærlig omkring sig selv, istedet for at opdigte en anden person:/ Jøsses altså...

Havde ikke mere i maven der kunne komme op, så nu må jeg spise lidt, for at kunne  mig, Hehehehe....

Anmeld

21. november 2011

Wimmie

1000Ben skriver:

Altså Winnie vi ved jo godt at hinanden eksisterer, he he... så tror ikke du behøver være bange for, at nogle tror at din profil er "falsk" 

Hehe, ja jeg er også ret glad for at jeg har mødt så mange herinde... Meeen jeg har da også været aktiv de sidste 8-9 måneder 

Nej, jeg havde lige en mistanke om en anden profil/debat men det var en and...

Og du er da i hvert fald heller ikke fake, det har jeg da fået bekræftet live 

Anmeld

21. november 2011

Bshizzle

Alle burde vel IRL godkendes på en eller anden måde, så det ikke ville være så let at lave fake profiler..  

Jeg invitere gerne alle hjem til Kaffe og Kage..  

Anmeld

21. november 2011

1000Ben

Wimmie skriver:

Hehe, ja jeg er også ret glad for at jeg har mødt så mange herinde... Meeen jeg har da også været aktiv de sidste 8-9 måneder 

Nej, jeg havde lige en mistanke om en anden profil/debat men det var en and...

Og du er da i hvert fald heller ikke fake, det har jeg da fået bekræftet live 

Wuhuuu, thank GOD.. ha ha... Jamen lad os få slettet alle dem som er "fake". Jeg synes det er godt at folk hjælper med at finde frem til dem 

Nu er det ved at være tæt på at du føder  Kan slet ikke vente med at se din lille pige (som jeg lige har glemt hvad skulle hedde, selvom jeg elskede navnet) - det er som lige forduftet ud af hukommelsen... Noget med M ik?

Anmeld

21. november 2011

Wimmie

Bshizzle skriver:

Alle burde vel IRL godkendes på en eller anden måde, så det ikke ville være så let at lave fake profiler..  

Anmeld

21. november 2011

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Bshizzle skriver:

En irl validering kunne være fin, men hvis man har oprettet 2-3 profiler , kunne de vel bare validere hinanden, tænker jeg?

Anmeld

21. november 2011

1000Ben

Bshizzle skriver:

Ja samme her, mon ikke man kunne lave noget med cpr nr som kun Staff ville få adgang til? Så er det da svært at snyde sig til en profil uden at man bliver bustet med det samme.... ???

Anmeld

21. november 2011

Darling<3

Bshizzle skriver:

Ja det burde man, og dem som ikke ønsker at oplyse deres cpr - de kan ikke få en profil

Jeg kommer gerne til kaffe og kage, hvad klok er du hjemme?? Hehe...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.