Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Heej tøser
Ja, jeg har haft ægløsning den 16. og 17. og igår den 19. havde jeg en underlig stikken i underlivet, mest i højre side..
Jeg har læst at det er ligaments smerter og tegn på graviditet, men kan det komme SÅ hurtig efter ægløsning??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det lyder lidt for hurtigt til at kunne være ligament smerter tænker jeg ... da ligament smerter jo opstår når livmoderen vokser i takt med graviditeten. men måske det er et æg som har sat sig fast som du har kunne mærke?
BigBabyWish skriver: Det lyder lidt for hurtigt til at kunne være ligament smerter tænker jeg ... da ligament smerter jo opstår når livmoderen vokser i takt med graviditeten. men måske det er et æg som har sat sig fast som du har kunne mærke?
Ja det tænkte jeg også, vidste bare ikke lige hvad det ellers kunne være men det lyder da også meget sansynligt, jeg håber.. tak for det, og tillykke med den lille
Melanie-Marie92 skriver: Ja det tænkte jeg også, vidste bare ikke lige hvad det ellers kunne være men det lyder da også meget sansynligt, jeg håber.. tak for det, og tillykke med den lille
Jeg krydser fingre for dig og håber du får en positiv test!
Og mange tak ...
BigBabyWish skriver: Jeg krydser fingre for dig og håber du får en positiv test! Og mange tak ...
Jaa det håber jeg også, tak, og selv tak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128