Hvad kan det være??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

336 visninger
4 svar
0 synes godt om
20. november 2011

Melanie Bjerre

Heej tøser

Ja, jeg har haft ægløsning den 16. og 17. og igår den 19. havde jeg en underlig stikken i underlivet, mest i højre side.. 

Jeg har læst at det er ligaments smerter og tegn på graviditet, men kan det komme SÅ hurtig efter ægløsning??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2011

Filippa & Liva

Det lyder lidt for hurtigt til at kunne være ligament smerter tænker jeg ... da ligament smerter jo opstår når livmoderen vokser i takt med graviditeten. men måske det er et æg som har sat sig fast som du har kunne mærke?

Anmeld

20. november 2011

Melanie Bjerre

BigBabyWish skriver:

Det lyder lidt for hurtigt til at kunne være ligament smerter tænker jeg ... da ligament smerter jo opstår når livmoderen vokser i takt med graviditeten. men måske det er et æg som har sat sig fast som du har kunne mærke?

Ja det tænkte jeg også, vidste bare ikke lige hvad det ellers kunne være men det lyder da også meget sansynligt, jeg håber.. tak for det, og tillykke med den lille  

Anmeld

20. november 2011

Filippa & Liva

Melanie-Marie92 skriver:

Ja det tænkte jeg også, vidste bare ikke lige hvad det ellers kunne være men det lyder da også meget sansynligt, jeg håber.. tak for det, og tillykke med den lille  

Jeg krydser fingre for dig og håber du får en positiv test!

Og mange tak ...

Anmeld

20. november 2011

Melanie Bjerre

BigBabyWish skriver:

Jeg krydser fingre for dig og håber du får en positiv test!

Og mange tak ...

Jaa det håber jeg også, tak, og selv tak  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.