Æl-test og testdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

437 visninger
3 svar
0 synes godt om
20. november 2011

FruHimmelblå

Ja så var æl-testen positiv igår formiddag Og vi har I HVERT FALD gjort vores for at udnytte det Så nu krydser vi fingre og håber på en lille augustbaby

Jeg har egentlig først testdag d.4/12, men mens skal (IKKE) komme allerede d.2/12, så tror ikke at jeg kan lade være med at teste der Hvis mens altså bliver væk

Håber I andre har en dejlig søndag

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2011

Bak

FruHimmelblå skriver:

Ja så var æl-testen positiv igår formiddag Og vi har I HVERT FALD gjort vores for at udnytte det Så nu krydser vi fingre og håber på en lille augustbaby

Jeg har egentlig først testdag d.4/12, men mens skal (IKKE) komme allerede d.2/12, så tror ikke at jeg kan lade være med at teste der Hvis mens altså bliver væk

Håber I andre har en dejlig søndag

Hvor dejligt for jer Skønt at se et billede af en positiv ÆL-test! Havde nemlig selv én i sidste weekend, men troede den ville være meget tydeligere (altså også tydeligere end kontrolstregen), så jeg har gået og været lidt i tvivl om den nu også var positiv (testede også dagen efter, hvor stregen allerede var mindre tydelig).  Men nu er jeg helt rolig, for den så ud nøjagtig som din

Så nu skal der bare krydses fingre for at den efterfølgende "indsats" virkede Held og lykke til dig også!

Anmeld

20. november 2011

FruHimmelblå

Jeg synes, at det svinger meget HVOR positiv æl-testen er, men så længe stregerne er lige tydelige er den jo god nok Jeg tror, at det har noget at gøre med hvornår man tester. Om LH-stigningen er igang eller lige er sket. For tidligere har jeg prøvet at tage en test igen allerede et par timer efter at den første test var positiv og så har den været ret tydelig. (Prøv at se billedet)

Og allerede nogle timer senere var den negativ igen Så jeg kan kun få en positiv test i meget kort tid, hvilket også er grunden til at jeg tester 2-3 gange om dagen, når test-stregen begynder at blive tydeligere.

Håber for os begge at vi står med de to fantastiske streger om 1-2 ugers tid

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

20. november 2011

Bak

FruHimmelblå skriver:

Jeg synes, at det svinger meget HVOR positiv æl-testen er, men så længe stregerne er lige tydelige er den jo god nok Jeg tror, at det har noget at gøre med hvornår man tester. Om LH-stigningen er igang eller lige er sket. For tidligere har jeg prøvet at tage en test igen allerede et par timer efter at den første test var positiv og så har den været ret tydelig. (Prøv at se billedet)

Og allerede nogle timer senere var den negativ igen Så jeg kan kun få en positiv test i meget kort tid, hvilket også er grunden til at jeg tester 2-3 gange om dagen, når test-stregen begynder at blive tydeligere.

Håber for os begge at vi står med de to fantastiske streger om 1-2 ugers tid

Ja, den ser da helt anderledes ud. Jeg har kun prøvet i denne cyklus, så jeg har ikke så stor erfaring med dem Vi må krydse løs!!  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.