Hej..
Puha.. For at gøre historien kort..
Jeg og min ekskæreste fik for 16 mdr sammen en dejlig lille pige. For en lille måned fandt jeg ud af at han har været mig utro, hvilket jeg prøvede at tilgive. Min drøm om at vores lille familie skulle splittes og at jeg skulle miste ham jeg virkelig holdte så meget af gjorde så ondt inden i mig. Hans forældre tilbød vi kunne komme til at snakke med en terapeaut, som de ville betale for osv.. Vi nåede aldrig at komme til den terapeaut før jeg fandt ud af der "lå mere under tæppet". Jeg kunne ikke mere, jeg måtte opgive tanken om den familie jeg havde. Jeg gik og troede alt gik godt og pludselig kom knytnæven. Jeg valgte at sige stop. Vi blev "enige" om at han skulle flytte ud af lejligheden indtil vi fandt en løsning på hvad der skulle ske. Vi kunne under ingen omstændigheder blive enige om bopælen på vores datter eller samværet for den sags skyld. Han mener vi skal dele hende 7/7, men det vil jeg ikke byde hende. Hun er alt for lille til at blive delt på den måde. Vi har begge den 31.10.11 søgt om bopæl på hende gennem statsamtet og venter nu på svar. Vores datter har været dybt rørt af det her, fordi han ikke har kunne acceptere at han skulle flytte fra lejligheden og beskylder mig for at fjerne hans barn fra ham, hvilket jeg på ingen måde føler jeg gør. Til sidst endte det i så meget kaos, fordi han HELE tiden mente han skulle komme og gå i lejligheden som det passede ham at vuggestuen greb ind og kaldte os til samtale (hvilket jeg bare synes var SÅ pinligt). De snakkede med os og forklarede os at vores datter havde det skidt, og at vi var nød til at finde en ordenlig løsning til vi skulle i statsametet. Vi fik lavet en ugeplan, som indtil videre fungere nogenlunde. Vi prøver at bytte "vagt" når hun sover, fordi hun bliver alt alt for ked af det når jeg går, og det kan jeg simpelthen ikke bære.
Der kan gå lidt dage hvor det går godt med kommunikationen, men så kan der pludseligt springe en bombe også skændes vi igen. Han vil ikke fjerne sin adresse herfra før vi har været i statsamtet, da bopælsadressen så automatisk falder til mig.
Jeg er så bange og frustreret. Jeg er ikke et sekundt i tvivl om hvem der er hendes primær omsorgsperson, men hvad hvis han sidder og siger i statsamtet han føler det er ham? Jeg føler han har gjort mig så usikker på mig selv og jeg kan ikke finde min kampgejst, fordi han bliver ved med at køre så psykisk på mig. Jeg ønsker selvfølgelig vores datter skal have begge forældre omkring sig, men jeg synes bare hun er alt for lille til at blive delt op i 7/7.
Er der nogen af jer andre som kender til det her, eller har læst/hørt om en sag der kunne minde om den her?
Jeg er så bange for at miste min datter, det gør så ondt indeni, smerten kan jeg slet ikke beskrive... 
Er ked af hvis min tråd er lang, har aldrig prøvet at skrive sådanne steder før, men jeg er bare så magtesløs efterhånden og det statsamt tager jo en krig!!!!
Glæder mig til at hører fra jer...
Hilsen en frustreret mor som inderligt elsker sin lille prinsesse!