Min store dreng er blevet storebror !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

358 visninger
5 svar
0 synes godt om
18. februar 2009

Anja

Bliver altså lige nødt til at fortælle at Jonas blev storebror i nat til en lille pige ! En lille Lærke Jeg har allerede fået mailet et billede af hende og hun ser rigtig dejlig ud, så jeg glæder mig til at se hende senere i dag - selv om jeg jo nok ender med at bliver skruk - for hun er jo alt andet lige mere "baby" end Esther er nu

Anja, som næsten føler jeg har fået en niece fordi min mands eks har fået barn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2009

Mary

Hvor dejligt! Tænkte rent faktisk på det forleden dag, om Jonas mon egentlig havde fået en søster igen

Tillykke til dem og til tante Anja I er jo one big happy family! Kan heller ikke lade være med at tænke at du er blevet en slags papmor til lille Lærke, men det er du jo ikke

Anmeld

18. februar 2009

Mary

....og så sidder hun lige her og tænker at hov(!) Elias og Esther er da også blevet halvsøskende, men de har jo begge deres forældre under samme tag, så den trækker jeg lige tilbage igen, haha!

Anmeld

18. februar 2009

Anja

Mary skriver:

....og så sidder hun lige her og tænker at hov(!) Elias og Esther er da også blevet halvsøskende, men de har jo begge deres forældre under samme tag, så den trækker jeg lige tilbage igen, haha!

Ja, det kan sgu godt blive lidt forvirrende

Anmeld

18. februar 2009

Mie A

Tillykke med den lille "niece" - hun kan jo ikke andet end være super dejligt, med det navn

Gid at der var flere som jeres familie... I virker så harmoniske!!

Anmeld

18. februar 2009

Anja

Mie A skriver:

Tillykke med den lille "niece" - hun kan jo ikke andet end være super dejligt, med det navn

Gid at der var flere som jeres familie... I virker så harmoniske!!

Tak, det føles også meget harmonisk, selv om det vel også er lidt underligt

Og ja, Lærke er et dejligt navn, og jeg kan da også stolt sige, at det er mig der har foreslået dem at hun kunne hedde det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.