Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
LilleLene skriver: fedt intiativ Jeg ville gerne, jeg er fra viborg
fedt intiativ Jeg ville gerne, jeg er fra viborg
Fedt!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Muhmi skriver: Okay, hvor bor du da?
Okay, hvor bor du da?
jeg er også frisk, jeg bor i viborg går godt nok først på barsel til februar har termin 18marts..
Muhmi skriver: Ja, jeg skal mødes med én herinde fra på torsdag... Men det ville jo være super hvis vi, der bor heromkring, en dag kunne mødes og få os bid brød et eller andet sted som vi alle kunne blive enige om... Både dem uden børn, dem der er gravide, dem med små børn og dem med store børn.... Det ville være super hyggeligt med en slags mødregruppe i nærheden som ikke behøver mødes hver anden uge, men når der er behov for det Så hvem er herfra og synes det lyder som en god idé?
Ja, jeg skal mødes med én herinde fra på torsdag... Men det ville jo være super hvis vi, der bor heromkring, en dag kunne mødes og få os bid brød et eller andet sted som vi alle kunne blive enige om... Både dem uden børn, dem der er gravide, dem med små børn og dem med store børn....
Det ville være super hyggeligt med en slags mødregruppe i nærheden som ikke behøver mødes hver anden uge, men når der er behov for det
Så hvem er herfra og synes det lyder som en god idé?
Hej
vil da også gerne være med til at ses når jeg er hjemme ved mutti og far i Glyngøre
piger!!! jeg søger veninder. Jeg bor i Skive sammen med min mand og min søn. Min mand på arbejdet, og jeg er hele dage aline. Jeg vil gerne møde med andre mødre med børn
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128