Veninder omkring Nord-salling/Skive/Viborg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.800 visninger
14 svar
0 synes godt om
20. november 2011

Muhmi

Ja, jeg skal mødes med én herinde fra på torsdag... Men det ville jo være super hvis vi, der bor heromkring, en dag kunne mødes og få os bid brød et eller andet sted som vi alle kunne blive enige om... Både dem uden børn, dem der er gravide, dem med små børn og dem med store børn....

Det ville være super hyggeligt med en slags mødregruppe i nærheden som ikke behøver mødes hver anden uge, men når der er behov for det

Så hvem er herfra og synes det lyder som en god idé?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Muhmi skriver:

Ja, jeg skal mødes med én herinde fra på torsdag... Men det ville jo være super hvis vi, der bor heromkring, en dag kunne mødes og få os bid brød et eller andet sted som vi alle kunne blive enige om... Både dem uden børn, dem der er gravide, dem med små børn og dem med store børn....

Det ville være super hyggeligt med en slags mødregruppe i nærheden som ikke behøver mødes hver anden uge, men når der er behov for det

Altså, jeg vil da gerne ses til en bid brød når jeg er i Skive næste gang. Svigerfamilien bor der, og vi er der med jævne mellemrum. 

Anmeld

20. november 2011

Muhmi

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Altså, jeg vil da gerne ses til en bid brød når jeg er i Skive næste gang. Svigerfamilien bor der, og vi er der med jævne mellemrum. 

Fedt!!  Det vil jeg rigtig gerne!

Vidste ikke du boede i nærheden

Anmeld

20. november 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Muhmi skriver:

Fedt!!  Det vil jeg rigtig gerne!

Vidste ikke du boede i nærheden

Gør jeg heller ikke. Er der bare ind imellem fordi mandens side af familien bor i Sallingområdet.  Det kan godt blive lidt langtrukkent ind imellem, når det kun er familien man er hos. Så kunne være dejligt at ses med nogle tøser. 

Anmeld

20. november 2011

Muhmi

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Gør jeg heller ikke. Er der bare ind imellem fordi mandens side af familien bor i Sallingområdet.  Det kan godt blive lidt langtrukkent ind imellem, når det kun er familien man er hos. Så kunne være dejligt at ses med nogle tøser. 

Ahhh, sådan Jamen du siger bare til, så er jeg frisk!

Anmeld

20. november 2011

LilleLene

fedt intiativ

Jeg ville gerne, jeg er fra viborg

Anmeld

20. november 2011

Muffin_girl

Muhmi skriver:

Boede jeg tættere på så ja ! Men nej .. BUH 

Anmeld

20. november 2011

lucas<3

super go ide..  så skulle det være i viborg ,,

Anmeld

20. november 2011

Muhmi

AalborgPigen skriver:

Boede jeg tættere på så ja ! Men nej .. BUH 

Jamen, du må da stadig godt komme selvom du bor længere væk

Anmeld

20. november 2011

Muhmi

lucas<3 skriver:

super go ide..  så skulle det være i viborg ,,

Okay, hvor bor du da?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.