Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
mille25 skriver: en rigtig fin babyhule du har dig.....
en rigtig fin babyhule du har dig.....
Tusinde tak
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Miss Church skriver: Hvor kan man bare se at den vokser nu Den er bare super flot Hvornår tog du din piercing ud?
Hvor kan man bare se at den vokser nu
Den er bare super flot
Hvornår tog du din piercing ud?
ja den vokser så fint lige nuJeg tog min piercing ud da vi startede i fertilitetsbehandlingSå det er ca. en måned før jeg blev gravid
Tak for jeres kommentarer Hvor er i søde
Sikke den vokser flot
Nessie skriver: Sikke den vokser flot
Kruse90 skriver: Hej piger.Så er det endnu engang tid til at opdatere med billederHåber ikke i bliver træt af mavebillederne hehJeg elsker dem.Og så er det noget jeg har ventet så længe på.Oven i at det går så godt med maven og mig, så har jeg lånt en baby hjertelytter af min Kusine, ihh kunne jo ligge med den hele tiden.Det er den bedste lyd man kan ligge og lytte påSå smelter mors og fars hjerteKæmpe kram Carina og baby
Hej piger.Så er det endnu engang tid til at opdatere med billederHåber ikke i bliver træt af mavebillederne hehJeg elsker dem.Og så er det noget jeg har ventet så længe på.Oven i at det går så godt med maven og mig, så har jeg lånt en baby hjertelytter af min Kusine, ihh kunne jo ligge med den hele tiden.Det er den bedste lyd man kan ligge og lytte påSå smelter mors og fars hjerteKæmpe kram Carina og baby
Super super smuk mave..!
Hvor kan man købe en sådan baby hjertelytter?
Lækker lækker mavse
CKH skriver: Super super smuk mave..! Hvor kan man købe en sådan baby hjertelytter?
årh det ved jeg ikke noget omMen prøv evt at google det
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Lækker lækker mavse
Tusinde tak søde
Kruse90 skriver: ja den vokser så fint lige nuJeg tog min piercing ud da vi startede i fertilitetsbehandlingSå det er ca. en måned før jeg blev gravid
Ja det må man sige Det ser super godt ud
Okay Jeg er nemlig lidt i tvivl om hvornår jeg skal tage min ud. Vil helst ikke have at den bliver grim
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128