Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej piger.Så er det endnu engang tid til at opdatere med billederHåber ikke i bliver træt af mavebillederne hehJeg elsker dem.Og så er det noget jeg har ventet så længe på.Oven i at det går så godt med maven og mig, så har jeg lånt en baby hjertelytter af min Kusine, ihh kunne jo ligge med den hele tiden.Det er den bedste lyd man kan ligge og lytte påSå smelter mors og fars hjerteKæmpe kram Carina og baby
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Den mave bliver da også kun flottere og flottere..
Ayasmor skriver: Den mave bliver da også kun flottere og flottere..
ihh tak søøde
en rigtig fin babyhule du har dig.....
Hvor kan man bare se at den vokser nu
Den er bare super flot
Hvornår tog du din piercing ud?
Kruse90 skriver: Hej piger.Så er det endnu engang tid til at opdatere med billederHåber ikke i bliver træt af mavebillederne hehJeg elsker dem.Og så er det noget jeg har ventet så længe på.Oven i at det går så godt med maven og mig, så har jeg lånt en baby hjertelytter af min Kusine, ihh kunne jo ligge med den hele tiden.Det er den bedste lyd man kan ligge og lytte påSå smelter mors og fars hjerteKæmpe kram Carina og baby
Hvor går det bare hurtigt nu!!! Totalt smuk babyhule!!! Er slet ikke missundelig... .. GG..
Følger trofast dine mavebilleder selvom dette dog er det første jeg kommenterer.. Nu begynder jeg også snart at lægge op, for man kantydeligt se forskel på det fra 5+0 og igår fra 8+0
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128