hvordan får jeg min kæreste til at forstå....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.672 visninger
12 svar
0 synes godt om
20. november 2011

eliasogmor

jeg døjer sådan med kvalme.... heldigvis uden at brække mig.. jeg har ingen appitit og spiser om morgenen, fordi jeg SKAL... min kæreste forstår mig ikke eller vil ikke forstå....jeg kan forklare ham det og dagen efter har han glemt det... jeg arbejder hver dag og tager på arbejde selvom jeg aller mest har lyst til at blive i min seng..resten af denne graviditet.... jeg står op med min søn i hverdagen... hvis han gør er det fordi jeg har vækket ham for at gøre det... der sker intet automatisk...jeg er ved at gå til at frustration iver at han ikke forstår mig...jeg har det elendigt.. men alligevel skal jeg forklare mig ,hvorfor jeg bliver  på sofaen ... og ikke har lavet madplan og hvorfor jeg ikke tager med ind at handle.. jeg har brug for han forstår mig... min frustration og hans frustration over at jeg bliver sur og tvær ,går ud over min søn... som ikke forstår hvad der sker....jeg mangler måder til at forklare ham at , en graviditet  ikke behøver at være rosenrødt og fordi jeg endnu ikke ligner en strandet hval, godt kan have graviditets gener......hjælp....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2011

eliasogmor

anyone???

Anmeld

20. november 2011

Muffin

Hvad med at få ham til at læse nogle af de der foldere om graviditet? Der står jo også gerne noget om alle de gener man kan have som gravid og at det er et job for begge parter. Nogle mænd skal ikke bare have det forklaret- de skal have det skåret ud i pap på både kryds og tværs

Jeg måtte selv hive min mand med til jordemoder for at hun kunne forklare ham at bækkenløsning ikke bare kunne klares med to panodil.

Anmeld

20. november 2011

eliasogmor

Muffin skriver:

Hvad med at få ham til at læse nogle af de der foldere om graviditet? Der står jo også gerne noget om alle de gener man kan have som gravid og at det er et job for begge parter. Nogle mænd skal ikke bare have det forklaret- de skal have det skåret ud i pap på både kryds og tværs

Jeg måtte selv hive min mand med til jordemoder for at hun kunne forklare ham at bækkenløsning ikke bare kunne klares med to panodil.

jamen den synes jeg jo han har læst.... har lige snakket med ham.. og han kan ikke forstå hvorfor jeg kan noget den ene dag og ikke den anden... ahhh jamen fordi jeg SKAL....

Anmeld

21. november 2011

LilleLene

Jeg har også haft VOLDSOMT kvalme
Jeg er begyndt at få akupunktur hos min læge, og det har hjulpet bedre end noget andet i verden

Det gør lidt ondt, men er værd at forsøge

Anmeld

21. november 2011

eliasogmor

LilleLene skriver:

Jeg har også haft VOLDSOMT kvalme
Jeg er begyndt at få akupunktur hos min læge, og det har hjulpet bedre end noget andet i verden

Det gør lidt ondt, men er værd at forsøge

fik akupunktur ved den sidste graviditet og det hjalp ikke....

Anmeld

21. november 2011

LilleLene

eliasogmor skriver:

fik akupunktur ved den sidste graviditet og det hjalp ikke....

øv

Anmeld

21. november 2011

mor2011_

Øv skal jegbanke det i hoved på ham??? Men ja sådan er mange mænd 

Anmeld

21. november 2011

mor2011_

Anmeld

21. november 2011

eliasogmor

mor2011_ skriver:

ihh ja gider du....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.