Bruger i sut?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. november 2011

Ka+Ma=Be

SaNiNa skriver:

Ja og nej det er ikke det helt vilde hun bruger den og kun hvis det lige passer hende vi kan bestem ikke regne med at hun lige kan få sutte og så flader hun til ro nej nej.

Hvor Nicklas han bare elsker sin sut vi kan ikke have han sutter til at ligge fremme for så går han med dem hele tiden og han ved godt de kun er til at sove med.

Ja sådan veksler det også med Benjamin sjovt som børn, selv søskende, kan være så forskellige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2011

Ka+Ma=Be

RiUL skriver:

Jeg har stemt "nej", vi bruger ikke sut - og hvor ville jeg dog ønske at Oliver ville tage sutten engang imellem, prøver og prøver.

- Køber og køber sutter, men han vil ikke. Og han sutter meget hos mig, han hygger når han spiser, så vi kan sidde længe når han skal spise.

Min SP sagde også at vi skulle prøve sut, for min skyld, får i perioder meget ondt i brystvorterne fordi han sutter så meget. Men han vil ikke ha den sut, har prøvet alle slags sutter.

Øv det lyder da godt nok hårdt!  
Jeg synes nemlig også, at man kan blive hammer øm, når han bare sutter og sutter og sutter. Og hiver  hehe

Anmeld

23. november 2011

RiUL

Katte87 skriver:

Øv det lyder da godt nok hårdt!  
Jeg synes nemlig også, at man kan blive hammer øm, når han bare sutter og sutter og sutter. Og hiver  hehe

JA, når han hiver  av av..

Anmeld

23. november 2011

RiUL

fif skriver:

Jaa, lyder som da caia var mindre... Hun bruger stadig ik sut idag, og min SP sagde det samme til mig... Det er jo ik sikkert, at han vil komme til det heller ej..

Nej, det har du nok ret i

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.