Bruger i sut?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Bruger i sut?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.269 visninger
13 svar
0 synes godt om
20. november 2011

Ka+Ma=Be

Hej piger! 

Bruger i sut hjemme hos jer? Og hvorfor/hvorfor ikke? 

Her hjemme bruger vi den til tider. Jeg har et meget ambivalent forhold til sutter. Jeg ønsker ikke, at Benjamin skal blive dybt afhængig af den, men jeg synes den er fin og bruge, når han kan have behov for den.

Vores SP anbefalede os at bruge sut, fordi Benjamin suttede meget (stort suttebehov).

Jeg har også fundet ud af, at den til tider kan få ham til at falde lidt ned og blive rolig. Men han "ved" også hvornår han vil have den, og hvornår han ikke vil! Enten tager han den og sutter løs, eller også spytter han den ud med det samme.

Derudover synes jeg, at ALLE har en holdning til den skide sut! "Hvorfor giver i ham sut? Det har han da ikke brug for! bla bla bla" Men sådan er det jo med så mange ting!

Hvordan er jeres forhold til sutten?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2011

***S***

Katte87 skriver:

Hej piger! 

Bruger i sut hjemme hos jer? Og hvorfor/hvorfor ikke? 

Her hjemme bruger vi den til tider. Jeg har et meget ambivalent forhold til sutter. Jeg ønsker ikke, at Benjamin skal blive dybt afhængig af den, men jeg synes den er fin og bruge, når han kan have behov for den.

Vores SP anbefalede os at bruge sut, fordi Benjamin suttede meget (stort suttebehov).

Jeg har også fundet ud af, at den til tider kan få ham til at falde lidt ned og blive rolig. Men han "ved" også hvornår han vil have den, og hvornår han ikke vil! Enten tager han den og sutter løs, eller også spytter han den ud med det samme.

Derudover synes jeg, at ALLE har en holdning til den skide sut! "Hvorfor giver i ham sut? Det har han da ikke brug for! bla bla bla" Men sådan er det jo med så mange ting!

Hvordan er jeres forhold til sutten?

William vil ikke tage imod sutten herhjemme, har prøvet 2 forskellige nu, mangler at prøve den gammeldags.. Men han virker til at klare den uden.. Synes ikke jeg gider kæmpe for meget med det, han finder tryghed i sin dyne i stedet for sutten.

Vi har det lige modsat med hensyn til ALLES holdning omkring sutten.. Hvorfor giver I ham ikke sutten, hvor er hans sut, det kan da ikke passer han ikke vil have den..... osv osv...

Anmeld

20. november 2011

Ka+Ma=Be

***S*** skriver:

William vil ikke tage imod sutten herhjemme, har prøvet 2 forskellige nu, mangler at prøve den gammeldags.. Men han virker til at klare den uden.. Synes ikke jeg gider kæmpe for meget med det, han finder tryghed i sin dyne i stedet for sutten.

Vi har det lige modsat med hensyn til ALLES holdning omkring sutten.. Hvorfor giver I ham ikke sutten, hvor er hans sut, det kan da ikke passer han ikke vil have den..... osv osv...

Det kan jeg godt forstå! Hvis han klarer sig fint uden, er der ingen grund til at give ham et behov han ikke har.

Hihi ja folk har mange gode råd og ideer!  

Anmeld

20. november 2011

twinny

Jaah vi bruger sutter... De har begge et kæmpe suttebehov... Jeg har det meget med de skal kun have den når de er ked eller skal sove...

Jeg kan simpelthen ikk holde ud, min fætter på 3 konstant render rundt med sut i munden ligemeget om han er glad og leger eller når han er ked.. Man forstår jo ikk hvad der kommer ud af knægtens mund med den sk*de sut...

Anmeld

20. november 2011

Kofoed.

Vi bruger sut. Efter 11 dage med overspisning og kæmpe vægtøgning måtte jeg gide efter og et var SKØNT. Nu bruger hun den hver gang hun har spist og når hun bliver lagt til at sove. Hun skriger tit i søvne og der er sutter et vidunder middel, så et HOLD KÆFT unden ord, hehe.

Anmeld

21. november 2011

Jemion

Vi startede med sut da mælkeproduktionen var kommet helt op og kører, Den sut har godt nok været en kæmpe succes da han havde et kæmpe sutte behov..

Nu bruger han den når han skal sove, er ked osv

Anmeld

21. november 2011

Ka+Ma=Be

twinny skriver:

Jaah vi bruger sutter... De har begge et kæmpe suttebehov... Jeg har det meget med de skal kun have den når de er ked eller skal sove...

Jeg kan simpelthen ikk holde ud, min fætter på 3 konstant render rundt med sut i munden ligemeget om han er glad og leger eller når han er ked.. Man forstår jo ikk hvad der kommer ud af knægtens mund med den sk*de sut...

Det er netop også sådan jeg har det! Det skal ikke blive en ting som hænger i munden på ungen 24/7

Anmeld

22. november 2011

SaNiNa

Ja og nej det er ikke det helt vilde hun bruger den og kun hvis det lige passer hende vi kan bestem ikke regne med at hun lige kan få sutte og så flader hun til ro nej nej.

Hvor Nicklas han bare elsker sin sut vi kan ikke have han sutter til at ligge fremme for så går han med dem hele tiden og han ved godt de kun er til at sove med.

Anmeld

22. november 2011

RiUL

Jeg har stemt "nej", vi bruger ikke sut - og hvor ville jeg dog ønske at Oliver ville tage sutten engang imellem, prøver og prøver.

- Køber og køber sutter, men han vil ikke. Og han sutter meget hos mig, han hygger når han spiser, så vi kan sidde længe når han skal spise.

Min SP sagde også at vi skulle prøve sut, for min skyld, får i perioder meget ondt i brystvorterne fordi han sutter så meget. Men han vil ikke ha den sut, har prøvet alle slags sutter.

Anmeld

22. november 2011

fif

RiUL skriver:

Jeg har stemt "nej", vi bruger ikke sut - og hvor ville jeg dog ønske at Oliver ville tage sutten engang imellem, prøver og prøver.

- Køber og køber sutter, men han vil ikke. Og han sutter meget hos mig, han hygger når han spiser, så vi kan sidde længe når han skal spise.

Min SP sagde også at vi skulle prøve sut, for min skyld, får i perioder meget ondt i brystvorterne fordi han sutter så meget. Men han vil ikke ha den sut, har prøvet alle slags sutter.

Jaa, lyder som da caia var mindre... Hun bruger stadig ik sut idag, og min SP sagde det samme til mig... Det er jo ik sikkert, at han vil komme til det heller ej..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.