Test efter ægløsning!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15.746 visninger
12 svar
1 synes godt om
19. november 2011

Anonym trådstarter

Hvor mange dage/uger efter ægløsning kunne i teste positiv på en graviditets test?? Jeg havde øl sidste torsdag/fredag (d. 10-11nov) tog en test i dag men den var negativ, har nogle få G-symptomer men det kan selvfølgelig også bare være indbildning

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2011

Nessie

Du skal ikke regne med at kunne teste positiv før tidligst dagen hvor din mes skulle komme

Anmeld

19. november 2011

Anonym trådstarter

Nessie skriver:

Du skal ikke regne med at kunne teste positiv før tidligst dagen hvor din mes skulle komme

Tak for svar min cyklus er lidt uregelmæssig for tiden, da jeg har haft to SA indenfor de sidste 3 måneder! Men ellers har den ligget meget stabilt på 29-30 dage! Og det er på mandag/tirsdag

Anmeld

19. november 2011

Nessie

Anonym skriver:

Tak for svar min cyklus er lidt uregelmæssig for tiden, da jeg har haft to SA indenfor de sidste 3 måneder! Men ellers har den ligget meget stabilt på 29-30 dage! Og det er på mandag/tirsdag

Så er der jo kun et par dage til, det er da spændende

Anmeld

19. november 2011

Anonym trådstarter

Nessie skriver:

Så er der jo kun et par dage til, det er da spændende

Ja! Have ellers lovet mig selv at vente til næste week, med at teste, men det kræver lidt mere rygrad end jeg har og ovenpå 2 SA, så prøver jeg ikke at håbe for meget!!

Anmeld

19. november 2011

Nessie

Anonym skriver:

Ja! Have ellers lovet mig selv at vente til næste week, med at teste, men det kræver lidt mere rygrad end jeg har og ovenpå 2 SA, så prøver jeg ikke at håbe for meget!!

Nej, man bliver lidt påpasselig med glæden, men vil da  for dig

Anmeld

20. november 2011

1Wish

Nogle test kan bruges 6-12 dage efter befrugtningen, ( Fås i Brugsen) og clearblue digital kan teste 4 dage før forventet mens. Jeg testede selv positiv 5 dage før forventet mens med 3 forskellige tests, så den var god nok Men det er selvfølgelig bedst at vente til selve test dagen, så man ikk risikere at teste falsk. Held og lykke med det

Anmeld

20. november 2011

Muffinmus

8 dages tid vel... eller i hvert var jeg 3+1 sidste gang:-)Men det er jo også ret tidigt, der kande fleste slet ikke noget som helst endnu:-)

Anmeld

20. november 2011

Anonym trådstarter

miss_ice skriver:

Nogle test kan bruges 6-12 dage efter befrugtningen, ( Fås i Brugsen) og clearblue digital kan teste 4 dage før forventet mens. Jeg testede selv positiv 5 dage før forventet mens med 3 forskellige tests, så den var god nok Men det er selvfølgelig bedst at vente til selve test dagen, så man ikk risikere at teste falsk. Held og lykke med det

jeg ved ikke rigtig hvornår jeg skal ha min mens, da jeg havde en SA sidste måned, men hvis jeg tæller 29-30 dage frem, som min cyklus ellers har ligget meget stabilt på, så skal den komme i dag eller i morgen. 

Dog er dette talt hvis man tæller fra første dag man blødte, dog var det ikke vildt meget de første 2 dage, først på 3 dagen blødte jeg meget, så det kan jo godt være jeg først skal tælle 29-30 dage frem fra den dag. dvs at den skal komme ons/tors!

Så måske er det meget fornuftigt at vente til næste weekend med at teste

Anmeld

20. november 2011

FruHimmelblå

jeg ved ikke rigtig hvornår jeg skal ha min mens, da jeg havde en SA sidste måned, men hvis jeg tæller 29-30 dage frem, som min cyklus ellers har ligget meget stabilt på, så skal den komme i dag eller i morgen. 

Dog er dette talt hvis man tæller fra første dag man blødte, dog var det ikke vildt meget de første 2 dage, først på 3 dagen blødte jeg meget, så det kan jo godt være jeg først skal tælle 29-30 dage frem fra den dag. dvs at den skal komme ons/tors!

Så måske er det meget fornuftigt at vente til næste weekend med at teste

Man tæller fra den første dag man bløder rigtigt og er nødt til at bruge bind.

Hvis du vil være sikker på testresultatet, så skal du teste 14 dage efter æl (eller 16 dage efter positiv æl-test). Så jeg ville sige at du har testdag d. 24-25/11.

Derudover så er det altså de FÆRRESTE som kan teste positivt flere dage før testdag. Så du skal ikke blive skuffet, hvis du tester tidligt og den er negativ

ca. 35% kan teste positivt 4 dage før tid (3+3)

ca. 51% kan teste positivt 3 dage før tid (3+4)

ca. 62% kan teste positivt 2 dage før tid (3+5)

ca. 68% kan teste positivt 1 dag før tid (3+6)

og KUN ca. 74% kan teste positivt på dagen for forventet mens (4+0)

Så har du lidt tal at forholde dig til 

Krydser fingre for dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.