Anonym skriver:
Ej, det her er altså lidt underligt. 
Først vil jeg starte med at sige, at jeg nok skal tage til lægen, og at jeg godt ved at i ikke kan sidde og diagnosticere mig. Men indtil jeg kan komme til lægen, kunne jeg godt tænke mig at høre om der er nogen der kender til dette.
LIDT FORHISTORIE:
Jeg har i MANGE år haft nærmest sådan nogle små "deller" i armhulerne (på trods af at jeg ellers ikke er overvægtig - men dog heller ikke tynd som en pind
). Da jeg var gravid blev jeg øm i armhulen - men det havde jeg hørt man sagtens kunne blive, så det tænkte jeg ikke nærmere over.
Jeg fik så også sådan nogle store "knopper" 2 i den ene armhule og 1 i den anden. Men de generede ikke, så jeg tænkte ikke mere over det.
De første dage efter min fødsel var de her "deller" helt hårde - men de blev hurtigt bløde igen. Så det tænkte jeg ikke nærmere over.
OG NU KOMMER DET MÆRKELIGE:
I går da jeg skulle i bad, trykkede jeg lidt på en af de "knopper" i den ene armhule og opdagede jeg kunne trykke noget hvid væske ud. Det kunne jeg så også under den anden.
Og jeg kunne blive ved med at få noget ud.
Helt ærligt.... det ligner præcis mælk (jeg ammer fuldt ud) 
Er der nogen der kender til dette? KAN det være mælk?? Jeg ved jo godt at brystvævet går helt op i armhulen, men mælken burde da ikke kunne komme UD der, eller hvad?
Nogen der har forslag til hvad det ellers kan være? Det virker ikke rigtig som betændelse, og er heller ikke ømt længere. Men det var min næste tanke.
Kæresten kom selvfølgelig med den latterlige joke: "HA, du har 4 bryster"
- så DEN behøver jeg ikke have igen! 
Jeg vil sige uden at være læge at det ermælkekirtler. For har en venner der har haft en knude som du beskriver i den ene armhule og hun gik også til lægen og han sagde det var en mælkekirtel. Hun kunne nemlig også presse mælk ud da hun ammede.