KAN det være mælk?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.934 visninger
14 svar
0 synes godt om
19. november 2011

Anonym trådstarter

Ej, det her er altså lidt underligt.

Først vil jeg starte med at sige, at jeg nok skal tage til lægen, og at jeg godt ved at i ikke kan sidde og diagnosticere mig. Men indtil jeg kan komme til lægen, kunne jeg godt tænke mig at høre om der er nogen der kender til dette.

LIDT FORHISTORIE:

Jeg har i MANGE år haft nærmest sådan nogle små "deller" i armhulerne (på trods af at jeg ellers ikke er overvægtig - men dog heller ikke tynd som en pind ). Da jeg var gravid blev jeg øm i armhulen - men det havde jeg hørt man sagtens kunne blive, så det tænkte jeg ikke nærmere over.
Jeg fik så også sådan nogle store "knopper" 2 i den ene armhule og 1 i den anden. Men de generede ikke, så jeg tænkte ikke mere over det.

De første dage efter min fødsel var de her "deller" helt hårde - men de blev hurtigt bløde igen. Så det tænkte jeg ikke nærmere over.

OG NU KOMMER DET MÆRKELIGE:

I går da jeg skulle i bad, trykkede jeg lidt på en af de "knopper" i den ene armhule og opdagede jeg kunne trykke noget hvid væske ud. Det kunne jeg så også under den anden.
Og jeg kunne blive ved med at få noget ud.

Helt ærligt.... det ligner præcis mælk (jeg ammer fuldt ud)

Er der nogen der kender til dette? KAN det være mælk?? Jeg ved jo godt at brystvævet går helt op i armhulen, men mælken burde da ikke kunne komme UD der, eller hvad?

Nogen der har forslag til hvad det ellers kan være? Det virker ikke rigtig som betændelse, og er heller ikke ømt længere. Men det var min næste tanke.

Kæresten kom selvfølgelig med den latterlige joke: "HA, du har 4 bryster"  - så DEN behøver jeg ikke have igen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2011

MisMille

Åh gud, ved ikke hvad jeg skal sige  men god ide med lægen, tror jeg vil ringe på mandag og få en tid.. Lyder ikke som noget jeg har hørt for 

Du får lige et kram 

Anmeld

19. november 2011

Anonym trådstarter

MisMille skriver:

Åh gud, ved ikke hvad jeg skal sige  men god ide med lægen, tror jeg vil ringe på mandag og få en tid.. Lyder ikke som noget jeg har hørt for 

Du får lige et kram 

Nej, det er godt nok også underligt.

Håber der er nogen der kender lidt til det. Men ja, skal jo nok tage til lægen.

Anmeld

19. november 2011

Anonym trådstarter

Op!

Anmeld

19. november 2011

SussieThyssen

Umiddelbart vil jeg tro at du har nogle talgkirtler, der overproducerer, men jeg synes du skal gå til lægen og få fundet ud af hvad det helt præcist er.

Kærligst
Sussie

Anmeld

19. november 2011

StineW79

Profilbillede for StineW79
Altså kender en som har oplevet lidt det samme, godt nok har hun så ik børn. Tror ik det er mælk! Nogle gange ka man få nogle bumser i arm hulen, hvis msn barbere sig. De ka så sætte sig som byller, som ka variere i størrelse og ømhed. Det var det der skete for hende jeg kender. Hun blev opereret, fordi de ik gik i sig selv igen! Og det lyder meget som det du beskriver.. Vh Stine

Anmeld

23. november 2011

Anonym trådstarter

UPDATE (i tilfælde af, at andre skulle være udsat for det samme, og finder min tråd):

Nu har jeg været ved lægen.

Og det ER mælk!!!

Han siger det ikke er noget jeg skal bekymre mig om - men jeg kan vælge at få fjernet brystvævet der hvis det generer. Det vil jeg nok gøre engang - for det ser sgu ikke særlig heldigt ud. Jeg har altid synes det var træls at jeg havde små deller dér!

Det er sgu da vildt underligt - jeg HAR åbenbart 4 bryster!!
Føler mig lidt som en freak - men hvad, det er da altid noget at det ikke var noget alvorligt!

Anmeld

23. november 2011

eliasogmor

hold da op , en menneske krop kan være spændende...... ved godt det ikke kommer mig ved... men må vi ikke se et billede..... stort kram til dig...

Anmeld

23. november 2011

-Sigrid-

Anonym skriver:

UPDATE (i tilfælde af, at andre skulle være udsat for det samme, og finder min tråd):

Og det ER mælk!!!

Han siger det ikke er noget jeg skal bekymre mig om - men jeg kan vælge at få fjernet brystvævet der hvis det generer. Det vil jeg nok gøre engang - for det ser sgu ikke særlig heldigt ud. Jeg har altid synes det var træls at jeg havde små deller dér!

Føler mig lidt som en freak - men hvad, det er da altid noget at det ikke var noget alvorligt!

Da min papmor hvde født den ældste kom svigerforældrene på hospitalet og svigerfars (som er landmand og har køer) første sprøgsmål var; "giver hun godt?" Hvortil den nybagte fader svarer "Som en jersey" ... Men du må så give som en sortbroget!  

Stor kompliment til dig fra mig

Anmeld

23. november 2011

mkb123

Anonym skriver:

Og det ER mælk!!!

Helt ærligt? Freak? Der findes sgu så mange mere eller mindre "mærkelige" eller "anderledes" ting i denne verden.. Selvfølgeligt er det ikke rart eller sjovt at have en sådan ting som du har, men synes ikke du skal se dig selv som freak.

Kroppen er forunderlig - håber du vælger det, som føles bedst for dig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.