Heidimed lea skriver:
skide godt spørgsmål ligenu i disse dage. jeg er jo på barsel nu, men skal tilbage på mit gamle job 1 maj hvis jeg ikke finder andet inden. der er bare så meget weekend og aftenarbejde og det kan vi ikkke få til at hænge sammen med 3 små børn.
mit drømmejob er på en skole med special børn eller en specialbørnehave. der er bare ikke noget at søge ligenu.
derfor overvejer jeg kraftig at blive dagplejemor i et par år, mens Nicolaj er lille. der kommer en ud onsdag til en forsamtale. jeg er dog endnu meget i tvivl om det er noget for mig.
så nej jeg er ikke det jeg vil ligenu. hvad synes i jeg skal gøre gribe i??? synes det er svært når der ikke er noget at søge.
dog vil jeg sige at pædagog er det jeg vil, synes dog det kan være hårdt når man samtidig er småbørnsmor også.. alting glider ligesom ud i et.
heidi (med en syg nicolaj)
Hej...
Kan måske være en løsning i et år eller 2....
Vi har en dp mor som vi er rigtig glade for, dog er der et problem, og det er at om eftermiddagen når hendes dreng på 5 år kommer hjem fra børnehave(han bliver hver dag hentet af mormor) så vil han gerne se tv eller spille playstation. Det skal han jo gøre i stuen, og det er forvirrende for mine drenge, at de ikke må se tv. Det er mig der ikke vil have de ser tv hos hende...
Og så har hun problemer med at komme til arrangementer i børnehaven, komme til lægen/tandlæge med hendes børn med mindre hun hver gang skal bruge en ferie dag.
Hendes åbningstid er 7.30-17.15... Så man skal også tænke på at resten af familien bliver involveret. Og hvis din mand er syg, så er der jo også børn... Men er huset indrettet til det, så er det da en kanon chance for at være sammen med dine børn.
Spændende hvad du finder på....
Heidi
Anmeld