Er du det du vil??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

698 visninger
12 svar
0 synes godt om
17. februar 2009

Stumpen

Tænkte på at I nok mere eller mindre er uddannet det I gerne vil, men er der andet I kunne tænke jer at læse til, hvis der var frit valg og alt det der??

Eller er I på den gren som I gerne vil være på indenfor det erhverv I nu har??

Jeg bliver spurgt konstant hvad jeg gerne vil med min udd. og det eneste jeg kan sige med sikkerhed er at jeg ikke vil arbejde med SFO-børn/fritidshjemsbørn og at jeg nok skal have mere pædagog-selvtillid og erfaring inden jeg prøver døgninstitutioner med børn og unge igen..

Jeg kunne godt tænke mig at arbehde med handicappede børn på et tidspunkt, men kan ikke på nuværende tidspunkt -heldigvis- sige at dette eller dette område vil jeg arbejde indenfor..
Rodet indlæg, men det er I jo vant til
Anja..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2009

Heidi.

Stumpen skriver:

Tænkte på at I nok mere eller mindre er uddannet det I gerne vil, men er der andet I kunne tænke jer at læse til, hvis der var frit valg og alt det der??

Eller er I på den gren som I gerne vil være på indenfor det erhverv I nu har??

Jeg bliver spurgt konstant hvad jeg gerne vil med min udd. og det eneste jeg kan sige med sikkerhed er at jeg ikke vil arbejde med SFO-børn/fritidshjemsbørn og at jeg nok skal have mere pædagog-selvtillid og erfaring inden jeg prøver døgninstitutioner med børn og unge igen..

Jeg kunne godt tænke mig at arbehde med handicappede børn på et tidspunkt, men kan ikke på nuværende tidspunkt -heldigvis- sige at dette eller dette område vil jeg arbejde indenfor..
Rodet indlæg, men det er I jo vant til
Anja..

JAHE.. Det er det.. Jeg brænder virkelig for mit arbejde og jeg kunne ikke forestile mit lave andet.. Hvilket egentlig er underligt da jeg startede på denne uddannelse udn at vide om det var mig...

For mig er det det jeg vil

Kh Heidi

Anmeld

18. februar 2009

3rollinger

Jeg er jo uddannet tolk/translatoer, men har altid arbejdet indenfor marketing af turisme. Jeg er meget tilfreds med begge dele. Jeg har jo kunne bruge mine sprogkundskaber hernedei Spanien, men jeg er bange for at jeg ville kede mig hvis jeg skulle sidde og oversaette hver dag.

Og lige nu gider jeg ikke studerer. Jeg er mere til praksis end teori. Og mit arbejde er generelt ret spaendende.

Knus
st

Anmeld

18. februar 2009

Doktor Doolittle

Jeg er pt rigtig glad for at være læge men skal da ikke kunne udelukke, at jeg på et senere tidspunkt får andre lyster. I så fald kaster jeg mig måske nok over journalistikken da jeg eeeeelsker at skrive

Anmeld

18. februar 2009

Munder

Tjoooo, tjaaaaa det ved jeg faktisk ikke. Jeg ville rigtig gerne være ejendomsmægler, men kunne ikke rigtig med arbejdstiderne, så derfor blev jeg ejendomsadministrator, da det lugter lidt derhen af. Det var også rigtig godt i en tid, men så skiftede jeg igen spor, og er i dag glad for det jeg laver, men jeg skal nok videre en dag.....

Anmeld

18. februar 2009

st

Jeg har jo ikke den store erfaring indenfor socialrådgiverfaget endnu, men arbejdet med børn og familier, passer mig lige nu. Jeg ved at min uddannelse giver mig mange mulighdr, og vil da heller ikke afvise at jeg nok skifter felt på et tidsunkt. Men jeg tror jeg bliver ved med at være socialrådgiver.

Jeg har et sted jeg kan anbefale dig Anja, hvis du vil arbejde med handicappede. Lige omkring 15-20 km fra hvor du bor.

st

Anmeld

18. februar 2009

Stumpen

Jamen anbefal du bare st

Anmeld

18. februar 2009

Smølf

Jeg er altid lidt misundelige på jordemødre... har jeg altid godt kunnet tænke mig at være... Nogen gange er det som om, at det er lidt besværligt at være læge... Men tror dog, at jeg er på rette hylde.

KH Neta

Anmeld

19. februar 2009

Heidi B

Hej...

Jep jeg er lige præcis det jeg gerne vil være.... men ikke det jeg drømte om som barn....
Jeg ville gerne sidde i en bank.... Damen i mn mors bank da jeg var barn var bare så sød og pæn... Hende ville jeg gerne være....

Men sidder i dag som trafikleder i Banedanmark. Jeg prøver at holde styr på s-tog, lokomotivfører, sporskifter og signaler. Ælsker mit job, men er lidt ked af de skiftende arbejdstider.... det kan være lidt hårdt med småbørn....

Heidi

Anmeld

19. februar 2009

Heidimed lea

skide godt spørgsmål ligenu i disse dage. jeg er jo på barsel nu, men skal tilbage på mit gamle job 1 maj hvis jeg ikke finder andet inden. der er bare så meget weekend og aftenarbejde og det kan vi ikkke få til at hænge sammen med 3 små børn.

mit drømmejob er på en skole med special børn eller en specialbørnehave. der er bare ikke noget at søge ligenu.

derfor overvejer jeg kraftig at blive dagplejemor i et par år, mens Nicolaj er lille. der kommer en ud onsdag til en forsamtale. jeg er dog endnu meget i tvivl om det er noget for mig.

så nej jeg er ikke det jeg vil ligenu. hvad synes i jeg skal gøre gribe i??? synes det er svært når der ikke er noget at søge.

dog vil jeg sige at pædagog er det jeg vil, synes dog det kan være hårdt når man samtidig er småbørnsmor også.. alting glider ligesom ud i et.
heidi (med en syg nicolaj)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.