Hov, det var da vist en fod :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. november 2011

Wimmie

Drømme skriver:

Åh det er så fantastisk

Jeg er 25+5 i dag, og har her i den sidste uge også mærkede en lille fod. Det gør det hele endnumere virkeligt synes jeg, for man bliver jo ligepludselig opmærksom på, at det faktisk er et lille menneske der ligger derinde

Ja, det er sjovt sådan at kunne mærke det... Og endnu sjovere nu også at kunne se hvilken del der lige får maven til at give sig 

Men hold da fast hun er også lidt ond ved mine ribben og indre organer lige nu - så kan det godt gøre pænt nas 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2011

Drømme

Wimmie skriver:

Ja, det er sjovt sådan at kunne mærke det... Og endnu sjovere nu også at kunne se hvilken del der lige får maven til at give sig 

Men hold da fast hun er også lidt ond ved mine ribben og indre organer lige nu - så kan det godt gøre pænt nas 

Uh, det tror jeg gerne.. Jeg er ikke særlig høj (157), og har flere gange haft problemer med mine kære ribben

Kan kun forestille mig hvor meget værre det bliver når jeg kommer længere hen, og fødderne bliver større, hehe

Men det er nu alligevel en helt fantastisk oplevelse, synes jeg

Anmeld

19. november 2011

lukasmor

Wimmie skriver:

VTI

I starten synes jeg faktisk det var lidt creepy, hehe - men nu synes jeg bare det er hyggeligt. Lige med undtagelse af de spark der gør ondt - nogle af dem er lidt ubehagelige 

Men det meste af tiden er det nu bare hyggeligt 

Vil jeg gerne give dig ret i. Synes ikke de var så sjove om aftenen hvis man lå på siden

Anmeld

19. november 2011

Nessie

Hvor er det hyggeligt

Det er så sjovt at maveskindet bliver presset ud, og man gætter på hvilken kropsdel man kan se

Meeeen, nogen dage fik han altså også besked på at lægge sig til at sove til sidst, for det var godt nok hårdt at blive moslet rundt med i flere timer, og få strukket maveskindet til det yderste, men savner det lige lidt alligevel

Anmeld

20. november 2011

NilleG

Ej hvor hyggeligt!! Jeg mærker også nogen gange sådan en bule og jordemoderen sagde også det var foden Så hyggeligt

Ja hvornår falder maven egentlig ned??

Anmeld

20. november 2011

Wimmie

NilleG skriver:

Ej hvor hyggeligt!! Jeg mærker også nogen gange sådan en bule og jordemoderen sagde også det var foden Så hyggeligt

Ja hvornår falder maven egentlig ned??

Jeg ved det ikke helt - jeg tror at mange maver "falder" omkring uge 36 - tænker at min måske er ved at falde lidt; mærker i hvert fald mange flere smerter i bækkenet og nedad.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.