Hov, det var da vist en fod :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

913 visninger
15 svar
0 synes godt om
19. november 2011

Wimmie

Jeg har en baby som ligger med hovedet nedad og fødderne i venstre side. Det giver rigtig mange puf og spark - især når jeg ligger på højre side og slapper af. Jeg er efterhånden så langt henne at det er glidende bevægelser jeg mærker mest hvor maven hopper.

Her for kort tid siden var der stor aktivitet derinde og pludselig popper en lille rund bule maveskindet ud i 3-4 sekunder før den trækker sig tilbage - meget passende med en lille babyfod 

Det sker igen et par sekunder efter og jeg når lige at prikke til den lille hårde bule...spøjst 

Meget hyggeligt, men jeg glæder mig nu til at maven falder, for nøj hvor gør det nas nogle gange; især når det føles som om hun presser mine ribben udad 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2011

Ems30

Haha, det lyder sjovt...og hyggeligt 

Anmeld

19. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg mærker også de der glidende bevægelser, her er det bare ovre i højre side  Når hun så går helt amok synes jeg det kilder

Ihhh, vil også mærke/se en fod! Er misundelig nu

Anmeld

19. november 2011

lukasmor

Åhh det er så skønt! glemmer aldrig da jeg mærkede de rigtig tydelige spark. Jeg brød ud i gråd.. synes det var så overvældende og syrealistisk

Anmeld

19. november 2011

Drømme

Wimmie skriver:

Jeg har en baby som ligger med hovedet nedad og fødderne i venstre side. Det giver rigtig mange puf og spark - især når jeg ligger på højre side og slapper af. Jeg er efterhånden så langt henne at det er glidende bevægelser jeg mærker mest hvor maven hopper.

Her for kort tid siden var der stor aktivitet derinde og pludselig popper en lille rund bule maveskindet ud i 3-4 sekunder før den trækker sig tilbage - meget passende med en lille babyfod 

Det sker igen et par sekunder efter og jeg når lige at prikke til den lille hårde bule...spøjst 

Meget hyggeligt, men jeg glæder mig nu til at maven falder, for nøj hvor gør det nas nogle gange; især når det føles som om hun presser mine ribben udad 

Åh det er så fantastisk

Jeg er 25+5 i dag, og har her i den sidste uge også mærkede en lille fod. Det gør det hele endnumere virkeligt synes jeg, for man bliver jo ligepludselig opmærksom på, at det faktisk er et lille menneske der ligger derinde

Anmeld

19. november 2011

SussieThyssen

Wimmie skriver:

Nyd det, nyd det...for når først du har født, vil du savne lige præcis den lille ting resten af livet.

Selvom det er mere end 14 år siden jeg sidst fik barn, så glemmer man aldrig følelsen..den er mere fantastisk end noget andet

Kærligst
Sussie

Anmeld

19. november 2011

Wimmie

Ems30 skriver:

Haha, det lyder sjovt...og hyggeligt 

Vildt hyggeligt (så længe det ikke gør ondt) 

Anmeld

19. november 2011

Wimmie

rikkeregnbue skriver:

Jeg mærker også de der glidende bevægelser, her er det bare ovre i højre side  Når hun så går helt amok synes jeg det kilder

Ihhh, vil også mærke/se en fod! Er misundelig nu

Fødder er sjovt 

Det er så spøjst at man faktisk kan se/fornemme hvilken del der lige "popper frem" og får maven til at bule 

Indtil nu har det jo bare været diffuse puf og bølgende bevægelser.

Anmeld

19. november 2011

Wimmie

SussieThyssen skriver:

Nyd det, nyd det...for når først du har født, vil du savne lige præcis den lille ting resten af livet.

Selvom det er mere end 14 år siden jeg sidst fik barn, så glemmer man aldrig følelsen..den er mere fantastisk end noget andet

Kærligst
Sussie

Ja, det er så hyggeligt - og når man nu har kunnet mærke de små bevægelser i alle de uger, så kan jeg godt forestille mig hvor mærkeligt det må være når man har født... og pludselig er maven bare stille 

Anmeld

19. november 2011

Wimmie

Lukasmor skriver:

Åhh det er så skønt! glemmer aldrig da jeg mærkede de rigtig tydelige spark. Jeg brød ud i gråd.. synes det var så overvældende og syrealistisk

I starten synes jeg faktisk det var lidt creepy, hehe - men nu synes jeg bare det er hyggeligt. Lige med undtagelse af de spark der gør ondt - nogle af dem er lidt ubehagelige 

Men det meste af tiden er det nu bare hyggeligt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.