Nogen der ser singleliv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.059 visninger
22 svar
0 synes godt om
17. februar 2009

Lise

Det er fandme næsten lige så sjovt som DUM (som i øvrigt ikke var sjovt idag...)

Der er sådan en fræk fyr jeg ikke har set før. Han er til nitter, bandana og så maler han sig brun Det er sgu et syn værd!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2009

Tynen

LOL!
Det skal jeg fandme se!

Det er lige min humor!

Anmeld

17. februar 2009

Astrid P

Lise skriver:

Det er fandme næsten lige så sjovt som DUM (som i øvrigt ikke var sjovt idag...)

Der er sådan en fræk fyr jeg ikke har set før. Han er til nitter, bandana og så maler han sig brun Det er sgu et syn værd!!!

OMG, hvad sker der for ham?

Anmeld

17. februar 2009

Tynen

OMG!!!!!

Hvad sker der for at være metro??!!

Anmeld

17. februar 2009

Astrid P

Helt seriøst... Singleliv har ALDRIG været så godt som det er nu, efter at Sidney Lee er kommet med i programmen!
Han er klasse!!! Han er ligesom de der fra Tjenesten der gør grin med Nik og Jay...

http://www.youtube.com/watch?v=tvqDqLZ5Vyk

Anmeld

17. februar 2009

Mary

Hahahahahaha, godt for ham, at han selv er ligeglad med hvad andre tænker Han er godt nok......'special'

Anmeld

17. februar 2009

Tynen

Kæft, det er altså humor!!

Håber at det er i denne sæson at Heidi i det unge tøj finder en far til hendes børn!

Anmeld

17. februar 2009

Helle30

Altså er det også på tv4 eller hvad? Hvem skal man sende blomster til for at få den kanal? Vi har guldpakken hos Viasat med et utal af kanaler, men jeg kan da ikke finde den dér...

- Helle, der faktisk burde varme en flaske i stedet for at se tv.

Anmeld

17. februar 2009

Anja

Ja, det var ret sjovt i dag - om ham Nik & Jay look a like fyren er da mega underholdende !

Anmeld

17. februar 2009

Mie A

Helle30 skriver:

Altså er det også på tv4 eller hvad? Hvem skal man sende blomster til for at få den kanal? Vi har guldpakken hos Viasat med et utal af kanaler, men jeg kan da ikke finde den dér...

- Helle, der faktisk burde varme en flaske i stedet for at se tv.

Canal digital... det er dem der har den.... Lige derfor at vi valgte dem, fremfor viasat

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.