et nyt perlebillede

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. november 2011

Caroline86

JuliaHougaard92 skriver:

Har kigget på den hjemmeside nu, og har bestemt mig for jeg vil købe det sæt, men kan simpelhent ikke finde perlerne ?

har du evt. et link ?

jeg køber mine i panduro hobby

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2011

Caroline86

Laura. skriver:

Fantastisk flot arbejde !

tak skal du have

Anmeld

20. november 2011

Dansker I Holland

Caroline86 skriver:

taaak

Jamen hun har liiige fået den første hjørnetandsspids igennem.. så hvis vi tæller den som en tand hun har nu, så mangler vi de 3 øvrige hjørnetænder og 4 kindtænder! SUK

Puha det lyder sq hårdt altså Jeg føler virkelig med jer/Laura altså... Her skal jeg slet ikke brokke mig kan jeg høre, fordi Nikita har fået 2 tænder i undermunden og 2 i overmunden er næsten helt vokset ud og plus de 2 ved siden at de to fortænder i overmunden er på vej  

Anmeld

20. november 2011

Caroline86

Dansker I Holland skriver:

Puha det lyder sq hårdt altså Jeg føler virkelig med jer/Laura altså... Her skal jeg slet ikke brokke mig kan jeg høre, fordi Nikita har fået 2 tænder i undermunden og 2 i overmunden er næsten helt vokset ud og plus de 2 ved siden at de to fortænder i overmunden er på vej  

brok er godt hæhæ....

Synes bare det er så synd for hende for hun får det bare så skidt

Anmeld

20. november 2011

Dansker I Holland

Caroline86 skriver:

brok er godt hæhæ....

Synes bare det er så synd for hende for hun får det bare så skidt

Synes jeg osse  

Anmeld

21. november 2011

Hougaard92

Caroline86 skriver:

Ja, jeg har fået lavet mit 2. perlebillede af Laura nu

Er helt vild med dem

Nå.. ville bare lige vise frem

Hvilken størrelse er billederne ?

Anmeld

21. november 2011

kirsti

er det dyrt?

Jeg er igang med at brodere et billede af Noah ud fra samme princip som det her. Jeg fandt en hjemmeside hvor det var ok billigt men ellers er det nemlig ret dyrt og kunne forestille mig at dette også lå i den dyre ende (: Men flot er det altså

Anmeld

21. november 2011

Caroline86

JuliaHougaard92 skriver:

Hvilken størrelse er billederne ?

de er 30x30 cm

2x2 af de plader der er beretning til projektet

Anmeld

21. november 2011

Caroline86

kirsti skriver:

er det dyrt?

Jeg er igang med at brodere et billede af Noah ud fra samme princip som det her. Jeg fandt en hjemmeside hvor det var ok billigt men ellers er det nemlig ret dyrt og kunne forestille mig at dette også lå i den dyre ende (: Men flot er det altså

programmet eller perlerne?

Jeg synes ikke det er urimeligt dyrt, men det er klart at de tager lidt ekstra for deres perler end andre fordi de ved at det er lettere for forburgeren når de har sat de rigtige numre på perlerne på forhånd

Anmeld

21. november 2011

kirsti

Caroline86 skriver:

programmet eller perlerne?

Jeg synes ikke det er urimeligt dyrt, men det er klart at de tager lidt ekstra for deres perler end andre fordi de ved at det er lettere for forburgeren når de har sat de rigtige numre på perlerne på forhånd

begge dele (:

Kan man købe det i alm hobby forretninger eller er det kun sådan noget som panduro?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.